MITSUBISHI Outlander 2.0 Intense DAKAR Kombi I 136KM (benzyna) (2005 - 2008)

MITSUBISHI Outlander 2.0 Intense DAKAR Kombi I 136KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2005 do 2008 roku. MITSUBISHI Outlander 2.0 Intense DAKAR Kombi I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 100 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MITSUBISHI Outlander 2.0 Intense DAKAR Kombi I wynosi 136 KM. Silnik MITSUBISHI Outlander 2.0 Intense DAKAR Kombi I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1997 cm3.

Cały układ napędowy MITSUBISHI Outlander 2.0 Intense DAKAR Kombi I osiąga moment obrotowy 176 Nm. MITSUBISHI Outlander 2.0 Intense DAKAR Kombi I posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ MITSUBISHI Outlander 2.0 Intense DAKAR Kombi I to benzyna.

Warto nadmienić, że MITSUBISHI Outlander 2.0 Intense DAKAR Kombi I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1049 litrów. Wymiary samochodu: 4545 mm długości, 1750 mm szerokości, 1670 mm wysokości.

Opinie o MITSUBISHI Outlander 2.0 Intense DAKAR Kombi I 136KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne MITSUBISHI Outlander 2.0 Intense DAKAR Kombi I 136KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 136 KM
Momen obrotowy 176 Nm
Pojemność skokowa silnika 1997 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary MITSUBISHI Outlander 2.0 Intense DAKAR Kombi I 136KM (benzyna)

Długość 4545 mm
Szerokość 1750 mm
Rozstaw osi 2625 mm
Wysokość 1670 mm
Masa własna 1550 kg
Masa całkowita 2070 kg

Wyposażenie MITSUBISHI Outlander 2.0 Intense DAKAR Kombi I 136KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ABS 2005 - 2008 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2005 - 2008 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2005 - 2008 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2005 - 2008 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2005 - 2008 Standard (indywidualny)
Wycieraczka szyby tylnej 2005 - 2008 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2005 - 2008 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2005 - 2008 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2005 - 2008 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2005 - 2008 Standard (indywidualny)

Ceny MITSUBISHI Outlander 2.0 Intense DAKAR Kombi I 136KM (benzyna)

wrzesień 2007 - marzec 2008 89 990 PLN
maj 2007 - sierpień 2007 99 990 PLN
wrzesień 2006 - maj 2007 94 990 PLN
lipiec 2006 - wrzesień 2006 116 990 PLN
listopad 2005 - lipiec 2006 99 990 PLN
październik 2005 99 990 PLN

Zdjęcia MITSUBISHI Outlander 2.0 Intense DAKAR Kombi I 136KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

MITSUBISHI Outlander - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Ford Kuga PHEV vs. Mitsubishi Outlander PHEV - pojedynek gigantów
Hybrydowe SUV-y łączą dwa najmodniejsze trendy w motoryzacji. Dwa zestawione przez nas modele: Ford Kuga i Mitsubishi Outlander, dodatkowo mają napędy typu plug-in. Można je ładować z gniazdka i użytkować jak elektryczne. Który jest lepszy?


Opinie Moto.pl: Mitsubishi Outlander - gatunek zagrożony wyginięciem
Mitsubishi Outlander to dość "trudny" samochód. Ma sporo wad, ale w końcowym rozrachunku naprawdę łatwo go polubić. Ale jeśli Mitsubishi nie weźmie się do roboty, Outlander wyginie jak dinozaur.

Nowy Mitsubishi Outlander PHEV wyceniony w Polsce. W razie klęski żywiołowej, posłuży jako "generator"
Do salonów właśnie wjechał odświeżony Mitsubishi Outlander PHEV. SUV wyposażony w napęd hybrydowy typu plug-in, czyli z możliwością doładowania z gniazdka, to dobry sposób na poprawę ekonomii, szczególnie w mieście. Jednak taka oszczędność paliwowa nie należy do najtańszych.

SUV tradycyjny czy hybrydowy? Porównujemy wcielenia Mitsubishi Outlandera
Największy SUV w europejskiej gamie Mitsubishi ma korzystną relację ceny do jakości. Mimo, że nie jest już najmłodszy, wciąż może pochwalić się atrakcyjną stylizacją, przestronnym wnętrzem i długą listą dodatków podnoszących komfort i bezpieczeństwo podczas codziennej eksploatacji. Co ciekawe, ofertę właśnie uzupełniła hybryda ładowana z gniazdka. Czy warto się zainteresować tym modelem?