MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 150KM

MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 150KM (diesel) (2016 - 2017)

MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2016 do 2017 roku. MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 190 km/h. Silnik MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2268 cm3. Na każdy cylinder w silniku MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 osiąga moment obrotowy 360 Nm. MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 to diesel.

Średnie spalanie MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 wynosi około 5,8 l na 100km. Warto nadmienić, że MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4355 mm długości, 1810 mm szerokości, 1640 mm wysokości.

Opinie o MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 150KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,0 l/100km

Dane techniczne MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 190 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 360 Nm
Pojemność skokowa silnika 2268 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Emisja CO2 152
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/55 R18
Rozmiar felgi 7,0J X 18
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd na 4 koła

Wymiary MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 150KM (diesel)

Długość 4355 mm
Szerokość od 1810 mm do 2133 mm
Rozstaw osi 2670 mm
Wysokość 1640 mm
Masa własna 1520 kg
Masa całkowita 2060 kg

Wyposażenie MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tylny podłokietnik 2017 - obecnie Standard (indywidualny)
Klamki wewnętrzne chromowane 2017 - obecnie Standard (indywidualny)
Lampki do czytania z przodu 2017 - obecnie Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2017 - obecnie Standard (indywidualny)
EBD- elektroniczny rozdział sił hamowania 2017 - obecnie Standard (indywidualny)
Zestaw do naprawy przebitej opony 2017 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie i ogrzewane 2017 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2017 - obecnie Standard (indywidualny)
Dźwignia zmiany biegów pokryta skórą 2017 - obecnie Standard (indywidualny)
Uchwyt na napoje z przodu 2017 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 150KM (diesel)

styczeń 2017 - grudzień 2017 139 990 PLN
grudzień 2016 139 990 PLN

Zdjęcia MITSUBISHI ASX 2.2 DID Ralliart 4WD aut Hatchback III 2.3 150KM (diesel)

Inne wersje generacja-iii

MITSUBISHI ASX - Wiadomości

Nowe Mitsubishi ASX Insport. Kosztuje ponad 100 tys. zł, a do Polski przyjedzie tylko 100 sztuk
Mitsubishi wprowadza do oferty właśnie bardzo ciekawą odmianę ASX-a. Nazywa się Insport, wyróżnia się kilkoma motywami, a nad Wisłę przyjedzie tylko 100 takich ASX-ów. Warto też wspomnieć o cenie, która przekracza 100 tysięcy.

Opinie Moto.pl: Mitsubishi ASX 2.0 vs. Suzuki Vitara 1.4 T. Crossovery sprzeczne z erą cyfryzacji
Są jednymi z najstarszych modeli w swoim segmencie, ale dzięki liftingom, wciąż warte zainteresowania. Wybiegają przed szereg analogowymi rozwiązaniami i co rzadkie, oferują napęd na cztery koła. To sprawia, że wciąż cieszą się sporym zainteresowaniem.