
Wersja była produkowana w 2007 roku. MERCEDES-BENZ A 150 Classic First Hatchback W 169 I 1.5 to klasa niższa średnia samochodów osobowych.
Moc maksymalna wynosi 70 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MERCEDES-BENZ A 150 Classic First Hatchback W 169 I 1.5 wynosi 95 KM. Silnik MERCEDES-BENZ A 150 Classic First Hatchback W 169 I 1.5 jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku MERCEDES-BENZ A 150 Classic First Hatchback W 169 I 1.5 przypadają 2 zawory.
Cały układ napędowy MERCEDES-BENZ A 150 Classic First Hatchback W 169 I 1.5 osiąga moment obrotowy 140 Nm. MERCEDES-BENZ A 150 Classic First Hatchback W 169 I 1.5 posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MERCEDES-BENZ A 150 Classic First Hatchback W 169 I 1.5 to benzyna.
Warto nadmienić, że MERCEDES-BENZ A 150 Classic First Hatchback W 169 I 1.5 posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1370 litrów. Wymiary samochodu: 3838 mm długości, 1764 mm szerokości, 1593 mm wysokości.
Norma Euro | Euro 4 |
Liczba drzwi | 5 |
Liczba miejsc | 5 |
Moc | 95 KM |
Momen obrotowy | 140 Nm |
Pojemność skokowa silnika | 1498 cm3 |
Rodzaj katalizatora | Katalizator (3-drożny) |
Liczba cylindrów | 4 |
Liczba zaworów | 2 |
Skrzynia biegów | Manualna |
Napęd | przedni |
Długość | 3838 mm |
Szerokość | 1764 mm |
Rozstaw osi | 2568 mm |
Wysokość | 1593 mm |
Masa własna | 1225 kg |
Masa całkowita | 1690 kg |
Nazwa | Okres dostępności | Typ | Cena |
Airbag - 4 sztuki | 2007 | Standard (indywidualny) | |
Lakier uni | 2007 | Standard (indywidualny) | |
Popielniczka zamiast schowka | 2007 | Standard (w pakiecie) | 129 PLN |
Tapicerka materiałowo - skórzana ARTICO/Maastricht | 2007 | Standard | |
Lakier metalik | 2007 | Standard (w pakiecie) | 2 505 PLN |
Alarm antywłamaniowy z zabezpieczeniem przed odholowaniem | 2007 | Standard (w pakiecie) | 1 264 PLN |
Uchwyty ISOFIX do inst. fotelika dziecięcego | 2007 | Standard | |
Koło zapasowe, dojazdowe | 2007 | Standard (pakiet) | |
ABS - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas hamowania | 2007 | Standard (indywidualny) | |
ESP - układ stabilizacji toru jazdy | 2007 | Standard (indywidualny) | |
luty 2007 - październik 2007 | 70 900 PLN |