MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III 150KM

MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III 150KM (diesel) (2017 - obecnie)

MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III 150KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2017 do dziś. MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III to od 138 900 do 146 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 200 km/h. Silnik MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2191 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III osiąga moment obrotowy 380 Nm. MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III to diesel.

Średnie spalanie MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III wynosi około 5,6 l na 100km. Warto nadmienić, że MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1377 litrów. Wymiary samochodu: 4550 mm długości, 1840 mm szerokości, 1675 mm wysokości.

Opinie o MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III 150KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,7 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,0 l/100km

Dane techniczne MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 200 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 2191 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 56
Emisja CO2 147
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/65 R17
Rozmiar felgi R17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III 150KM (diesel)

Długość 4550 mm
Szerokość od 1840 mm do 2115 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Wysokość 1675 mm
Masa własna 1480 kg
Masa całkowita 2120 kg

Wyposażenie MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne składane elektrycznie 2019 - obecnie Standard
System automatycznego przełączania śwtateł drogowych na mijania (HBC) 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
System wspomagający utrzymanie pojazdu w pasie ruchu (LAS) 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Pakiet Safety 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 19 z ogumieniem 225/55 Silver 2019 - obecnie Standard
Felgi aluminiowe 19 z ogumieniem 225/55 Bright 2019 - obecnie Standard
Lusterko wsteczne fotochromatyczne (przyciemniające się automatycznie), bezramkowe 2019 - obecnie Standard
Lusterka boczne składane elektrycznie z funkcją AUTO 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Tapicerka skórzana Nappa 2019 - obecnie Standard
Zegary cyfrowe 2019 - obecnie Standard

Ceny MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III 150KM (diesel)

lipiec 2019 - obecnie 146 900 PLN
styczeń 2019 - czerwiec 2019 144 900 PLN
lipiec 2018 - grudzień 2018 140 900 PLN
marzec 2017 - czerwiec 2018 138 900 PLN

Zdjęcia MAZDA CX-5 2.2 D Skyenergy 2WD aut Kombi III 150KM (diesel)

Inne wersje generacja-iii

MAZDA CX-5 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Mazda CX-5 2.5 194 KM SkyPassion - sposób na święty spokój
W dobie downsizingu i wszechobecnego turbodoładowania, Mazda jest motoryzacyjnym-dinozaurem. Wysoki litraż i nie najniższa emisja dwutlenku węgla sprawiają, że WLTP nie jest najlepszym przyjacielem japońskiej marki. A mimo to Mazda CX-5 od lat jest na rynku i ma się świetnie.

Mazda CX-5 2019 - znamy polski cennik odświeżonego SUV-a
Mazda CX-5 to od wielu lat prawdziwy bestseller. Na ten sukces składa się wiele czynników, takich jak przestronne wnętrze czy jego świetne wykonanie. Mazda jako jeden z niewielu producentów broni jeszcze ostatniego bastionu silników wolnossących i mówi "stop" downsizingowi. Duży japoński SUV doczekał się kilku zmian na rok 2019.