MAZDA CX-3 Hatchback II (2018 - obecnie)

MAZDA CX-3 Hatchback II

Generacja jest produkowana od roku 2018 do dziś. MAZDA CX-3 Hatchback II to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowej generacji MAZDA CX-3 Hatchback II to od 68 900 do 114 000 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 85 do 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji MAZDA CX-3 Hatchback II wynosi od 115 do 150 KM. Silnik MAZDA CX-3 Hatchback II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1759 do 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA CX-3 Hatchback II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA CX-3 Hatchback II osiąga moment obrotowy od 204 do 270 Nm. MAZDA CX-3 Hatchback II posiada napęd na 4 koła, napęd przedni lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA CX-3 Hatchback II to benzyna lub diesel.

Warto nadmienić, że MAZDA CX-3 Hatchback II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1260 litrów. Wymiary samochodu: 4275 mm długości, 1765 mm szerokości, 1535 mm wysokości.

Opinie o MAZDA CX-3 Hatchback II

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników MAZDA CX-3 Hatchback II

MAZDA CX-3 - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Mazda CX-3 kontra VW T-Roc. Czy nowoczesny silnik benzynowy dorówna dopracowanemu dieslowi?
Segment B crossover jest bardzo rozpięty. Dzięki temu możemy w nim zaklasyfikować aż kilkanaście samochodów. Należą do nich Mazda CX-3 i VW T-Roc. W japońskim aucie pracuje diesel, a w niemieckim nowoczesny benzyniak. Według danych producenta, zużywają podobne ilości paliwa. Jak jest w rzeczywistości?

TOP20 crossoverów B na polskim rynku - Volkswagen wyprzedził Mazdę
Kierowcy coraz chętniej kupują małe SUV-y i crossovery. Popularność tego typu aut jest tak duża, że w ciągu pierwszego półrocza 2019 roku wzrost w stosunku do roku poprzedniego wynosi 16 proc.

Sprzedaż małych SUV-ów w Polsce rośnie jak na drożdżach - o ponad 17 proc. Zmiana lidera, na szczycie dwa japońskie auta
Małe SUV-y i crossovery to jeden z najdynamiczniej rozwijających się segmentów motoryzacyjnego rynku. Widać to również w Polsce. Kiedy cały rynek notuje lekki, ok. 3-procentowy wzrost, to tutaj mówimy o wyniku lepszym o ponad 17 proc.

Opinie Moto.pl: Mazda CX-3 - po co ci te wszystkie centymetry i litry?
Kiedy producenci małych crossoverów segmentu B prześcigają się na litry bagażnika i centymetry tylnej kanapy, Mazda CX-3 idzie swoją drogą. A po niedawnym liftingu jest jeszcze lepsza.