MAZDA CX-3 Hatchback

MAZDA CX-3 Hatchback

MAZDA CX-3 Hatchback

Model jest produkowany od roku 2015 do dziś. W tym czasie powstały 2 generacje tego modelu. MAZDA CX-3 Hatchback to klasa małe samochodów osobowych. Cena nowego modelu MAZDA CX-3 Hatchback to od 66 900 do 114 000 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 77 do 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu MAZDA CX-3 Hatchback wynosi od 105 do 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 177 do 200 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 8,7 do 10,1 s. Silnik MAZDA CX-3 Hatchback jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1499 do 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA CX-3 Hatchback przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA CX-3 Hatchback osiąga moment obrotowy od 204 do 270 Nm. MAZDA CX-3 Hatchback posiada napęd na 4 koła, napęd przedni lub stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA CX-3 Hatchback to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie MAZDA CX-3 Hatchback w zależności od wersji silnika, waha się od 4,0 do 6,4 l na 100km. Warto nadmienić, że MAZDA CX-3 Hatchback posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1260 litrów. Wymiary samochodu: 4275 mm długości, 1765 mm szerokości, 1535 mm wysokości.

Opinie o MAZDA CX-3 Hatchback

Ocena ogólna:
(9 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Generacje MAZDA CX-3 Hatchback

2018 - obecnie
MAZDA CX-3 Hatchback II

Zdjęcia MAZDA CX-3 Hatchback

MAZDA CX-3 - Wiadomości

Ulubione małe SUV-y Polaków. Na czele Mazda, VW oraz Suzuki. "Wzrost o prawie 24 proc."
Wyraźnie ponad 20-procentowy wzrost rejestracji zanotowały w zeszłym roku małe SUV-y i crossovery. Który model okazał się numerem 1? Mazda zakończyła 2019 r. z dość dużą przewagą nad Volkswagenem i Suzuki.

Ulubione małe SUV-y Polaków. Na czele Mazda, VW oraz Suzuki. "Wzrost o przeszło 22 proc."
Ponad 20-procentowy wzrost rejestracji notują miejskie SUV-y i crossovery na polskim rynku. Który model okaże się numerem 1? Statystyki za 11 miesięcy pokazują, że na ostatniej prostej lider, Mazda CX-3, ma całkiem sporą przewagę.

Miejskie SUV-y zyskują na popularności. Segment wzrósł o 18 proc. a na szczycie reprezentant Japonii
Kierowcy pokochali SUV-y w każdej postaci. Od tych dużych z napędem na cztery koła, przez kompaktowe, aż po warianty typowo miejskie. A segment B-SUV bardzo dynamicznie rośnie w siłę.