MAZDA 6 2.2 D SkyEnergy aut Sedan VII 150KM

MAZDA 6 2.2 D SkyEnergy aut Sedan VII 150KM (diesel) (2018 - obecnie)

MAZDA 6 2.2 D SkyEnergy aut Sedan VII 150KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. MAZDA 6 2.2 D SkyEnergy aut Sedan VII to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji MAZDA 6 2.2 D SkyEnergy aut Sedan VII to od 148 900 do 153 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 6 2.2 D SkyEnergy aut Sedan VII wynosi 150 KM. Silnik MAZDA 6 2.2 D SkyEnergy aut Sedan VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2191 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 6 2.2 D SkyEnergy aut Sedan VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 6 2.2 D SkyEnergy aut Sedan VII osiąga moment obrotowy 380 Nm. MAZDA 6 2.2 D SkyEnergy aut Sedan VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 6 2.2 D SkyEnergy aut Sedan VII to diesel.

Warto nadmienić, że MAZDA 6 2.2 D SkyEnergy aut Sedan VII posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4870 mm długości, 2090 mm szerokości, 1450 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 6 2.2 D SkyEnergy aut Sedan VII 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne MAZDA 6 2.2 D SkyEnergy aut Sedan VII 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 2191 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 6 2.2 D SkyEnergy aut Sedan VII 150KM (diesel)

Długość 4870 mm
Szerokość 2090 mm
Rozstaw osi 2830 mm
Wysokość 1450 mm
Masa własna 1440 kg
Masa całkowita 2055 kg

Wyposażenie MAZDA 6 2.2 D SkyEnergy aut Sedan VII 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System odzyskiwania energii w trakcie hamowania i-ELOOP 2019 - obecnie Standard
Zegary cyfrowe 7" 2019 - obecnie Standard
Apple Carplay & Android Auto 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego 2019 - obecnie Standard
Fotel pasażera z elektryczną regulacją wysokości 2019 - obecnie Standard
Kierunkowskazy tylne LED 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Pakiet powłok ochronnych Gtechniq Platinum 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 900 PLN
Kierownica wielofunkcyjna 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Zestaw głośnomówiący Bluetooth 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Relingi dachowe 2018 - obecnie Standard

Ceny MAZDA 6 2.2 D SkyEnergy aut Sedan VII 150KM (diesel)

lipiec 2019 - obecnie 153 900 PLN
luty 2019 - czerwiec 2019 151 900 PLN
kwiecień 2018 - styczeń 2019 148 900 PLN

Zdjęcia MAZDA 6 2.2 D SkyEnergy aut Sedan VII 150KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

MAZDA 6 - Wiadomości

Kupujemy używane: Mazda 6 II kontra Honda Accord VIII. Japońska niezawodność?
Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II i Hondy Accord VIII. Każdy z modeli ma grono wiernych zwolenników. <br>Niestety, producenci nie uniknęli jakościowych wpadek.

Kupujemy używane: Mazda 6 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Mazda 6 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II.

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTi kontra Mazda 6 2.2 Skyactive-D - Rodzinne kombi mają się dobrze
Kombi segmentu D. Niegdyś idealne auta dla rodziny powoli ustępują miejsca SUV-om. Nie warto ich jednak przekreślać. Z mocnym dieslem to wciąż świetna propozycja dla osób pokonujących długie trasy. Opel i Mazda mają wiele argumentów, by się nimi zainteresować.

Opinie Moto.pl: Mazda 6 Skyactiv-G 2.5 194 KM - Szóstko, zostań z nami jak najdłużej
Tygodniowy test Mazdy 6 był wspaniałą odmianą od kolejnych crossoverów i SUV-ów, które zalewają rynek. Szóstka świetnie sprawowała się i w mieście, i w długiej trasie do Czech. Aż szkoda, że to jeden z ostatnich przedstawicieli ginącego gatunku.