MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI 150KM

MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI 150KM (diesel) (2015 - 2018)

MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2015 do 2018 roku. MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI wynosi 150 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 201 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,5 s. Silnik MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2191 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI osiąga moment obrotowy 380 Nm. MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI to diesel.

Średnie spalanie MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI wynosi około 5,0 l na 100km. Warto nadmienić, że MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4870 mm długości, 1840 mm szerokości, 1450 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI 150KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,5 s
Prędkość maksymalna 201 km/h
Moc 150 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 2191 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 52
Emisja CO2 132
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI 150KM (diesel)

Długość 4870 mm
Szerokość 1840 mm
Rozstaw osi 2830 mm
Wysokość 1450 mm
Masa własna 1440 kg
Masa całkowita 2055 kg

Wyposażenie MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalizowany 2017 - 2018 Standard (w pakiecie) 2 600 PLN
Tapicerka skórzana Pure White 2017 - 2018 Standard
Immobilizer 2016 - 2018 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne składane elektrycznie 2016 - 2018 Standard
SCBS - system wspomagania hamowania (zapobiegający kolizjom przy małych prędkościach) 2016 - 2018 Standard
System monitorowania martwego pola BSM 2016 - 2018 Standard (indywidualny)
A-SCBS - system wspomagania hamowania (zapobiegający kolizjom przy małych prędkościach) 2016 - 2018 Standard (indywidualny)
Reflektory matrycowe LED z funkcją doświetlania zakrętów ALH 2016 - 2018 Standard
LAS - system wspomagający utrzymanie pojazdu w pasie ruchu 2016 - 2018 Standard
Driver Alert — system wykrywający znużenie kierowcy 2016 - 2018 Standard

Ceny MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI 150KM (diesel)

lipiec 2017 - czerwiec 2018 134 900 PLN
październik 2016 - czerwiec 2017 133 900 PLN
styczeń 2015 - wrzesień 2016 131 900 PLN

Zdjęcia MAZDA 6 2.2 D Skyenergy I-ELoop Sedan VI 150KM (diesel)

Inne wersje generacja-vi

MAZDA 6 - Wiadomości

Kupujemy używane: Mazda 6 II kontra Honda Accord VIII. Japońska niezawodność?
Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II i Hondy Accord VIII. Każdy z modeli ma grono wiernych zwolenników. <br>Niestety, producenci nie uniknęli jakościowych wpadek.

Kupujemy używane: Mazda 6 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Mazda 6 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II.