MAZDA 6 2.0 Hoshi Sedan III 147KM (benzyna) (2009 - 2010)

MAZDA 6 2.0 Hoshi Sedan III 147KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2010 roku. MAZDA 6 2.0 Hoshi Sedan III to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 108 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 6 2.0 Hoshi Sedan III wynosi 147 KM. Silnik MAZDA 6 2.0 Hoshi Sedan III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1999 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 6 2.0 Hoshi Sedan III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 6 2.0 Hoshi Sedan III osiąga moment obrotowy 184 Nm. MAZDA 6 2.0 Hoshi Sedan III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 6 2.0 Hoshi Sedan III to benzyna.

Warto nadmienić, że MAZDA 6 2.0 Hoshi Sedan III posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4735 mm długości, 1795 mm szerokości, 1440 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 6 2.0 Hoshi Sedan III 147KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne MAZDA 6 2.0 Hoshi Sedan III 147KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 147 KM
Momen obrotowy 184 Nm
Pojemność skokowa silnika 1999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 6 2.0 Hoshi Sedan III 147KM (benzyna)

Długość 4735 mm
Szerokość 1795 mm
Rozstaw osi 2725 mm
Wysokość 1440 mm
Masa własna 1370 kg
Masa całkowita 1905 kg

Wyposażenie MAZDA 6 2.0 Hoshi Sedan III 147KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Regulacja lędźwiowa fotela kierowcy 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Lusterka boczne składane elektrycznie 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Kolumna kierownicy z mechaniczną regulacją położenia 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Aktywne zagłówki dla kierowcy i pasażera 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
Zmieniarka płyt CD 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2009 - 2010 Standard
Lusterko wsteczne elektrochromatyczne (przyciemniające się) 2009 - 2010 Standard (indywidualny)
System audio BOSE z 8 głośnikami 2009 - 2010 Standard
Czujniki parkowania - przód i tył 2009 - 2010 Standard

Cena MAZDA 6 2.0 Hoshi Sedan III 147KM (benzyna)

grudzień 2009 - kwiecień 2010 93 000 PLN

Zdjęcia MAZDA 6 2.0 Hoshi Sedan III 147KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iii

MAZDA 6 - Wiadomości

Kupujemy używane: Mazda 6 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Mazda 6 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II.

Kupujemy używane: Mazda 6 II kontra Honda Accord VIII. Japońska niezawodność?
Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II i Hondy Accord VIII. Każdy z modeli ma grono wiernych zwolenników. <br>Niestety, producenci nie uniknęli jakościowych wpadek.

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTi kontra Mazda 6 2.2 Skyactive-D - Rodzinne kombi mają się dobrze
Kombi segmentu D. Niegdyś idealne auta dla rodziny powoli ustępują miejsca SUV-om. Nie warto ich jednak przekreślać. Z mocnym dieslem to wciąż świetna propozycja dla osób pokonujących długie trasy. Opel i Mazda mają wiele argumentów, by się nimi zainteresować.

Opinie Moto.pl: Mazda 6 Skyactiv-G 2.5 194 KM - Szóstko, zostań z nami jak najdłużej
Tygodniowy test Mazdy 6 był wspaniałą odmianą od kolejnych crossoverów i SUV-ów, które zalewają rynek. Szóstka świetnie sprawowała się i w mieście, i w długiej trasie do Czech. Aż szkoda, że to jeden z ostatnich przedstawicieli ginącego gatunku.

Polacy kupują coraz mniej klasycznych aut klasy średniej. Sprzedaż spadła o prawie 10 proc.
Klasyczne samochody klasy średniej nie mają łatwo w nowej rzeczywistości. Niegdyś szalenie popularne auta tracą kierowców na rzecz crossoverów. Wzrosty sprzedaży notują tylko nieliczne modele.