MAZDA 6 2.0 Exclusive Sedan II 147KM (benzyna) (2005 - 2008)

MAZDA 6 2.0 Exclusive Sedan II 147KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2005 do 2008 roku. MAZDA 6 2.0 Exclusive Sedan II to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 108 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 6 2.0 Exclusive Sedan II wynosi 147 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 201 km/h. Silnik MAZDA 6 2.0 Exclusive Sedan II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1999 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 6 2.0 Exclusive Sedan II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 6 2.0 Exclusive Sedan II osiąga moment obrotowy 184 Nm. MAZDA 6 2.0 Exclusive Sedan II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 6 2.0 Exclusive Sedan II to benzyna.

Średnie spalanie MAZDA 6 2.0 Exclusive Sedan II wynosi około 8,6 l na 100km. Warto nadmienić, że MAZDA 6 2.0 Exclusive Sedan II posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4690 mm długości, 1780 mm szerokości, 1435 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 6 2.0 Exclusive Sedan II 147KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania MAZDA 6 2.0 Exclusive Sedan II 147KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 8,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 12,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,6 l/100km

Dane techniczne MAZDA 6 2.0 Exclusive Sedan II 147KM (benzyna)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 201 km/h
Moc 147 KM
Momen obrotowy 184 Nm
Pojemność skokowa silnika 1999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 64
Emisja CO2 205
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16 V
Rozmiar felgi R16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 6 2.0 Exclusive Sedan II 147KM (benzyna)

Długość 4690 mm
Szerokość 1780 mm
Rozstaw osi 2675 mm
Wysokość 1435 mm
Masa własna 1365 kg
Masa całkowita 1835 kg

Wyposażenie MAZDA 6 2.0 Exclusive Sedan II 147KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Radio CD 2007 - 2008 Standard
Tylne oparcie składane, dzielone 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Zderzaki w kolorze nadwozia 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Zegarek cyfrowy 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Ogrzewanie tylnej szyby 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Uchwyty na kubki z przodu 2007 - 2008 Standard (indywidualny)
Radio ze zmieniarką na 6 CD i systemem Hi-Fi BOSE 2007 - 2008 Standard (w pakiecie) 3 200 PLN
Szyberdach szklany otwierany elektrycznie 2007 - 2008 Standard
Czujnik deszczu i zmierzchu 2007 - 2008 Standard
LogIn - system bezkluczykowego uruchamiania i otwierania pojazdu 2007 - 2008 Standard

Ceny MAZDA 6 2.0 Exclusive Sedan II 147KM (benzyna)

styczeń 2007 - luty 2008 90 900 PLN
lipiec 2005 - grudzień 2006 93 900 PLN

Zdjęcia MAZDA 6 2.0 Exclusive Sedan II 147KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

MAZDA 6 - Wiadomości

Kupujemy używane: Mazda 6 II kontra Honda Accord VIII. Japońska niezawodność?
Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II i Hondy Accord VIII. Każdy z modeli ma grono wiernych zwolenników. <br>Niestety, producenci nie uniknęli jakościowych wpadek.

Kupujemy używane: Mazda 6 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Mazda 6 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II.

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTi kontra Mazda 6 2.2 Skyactive-D - Rodzinne kombi mają się dobrze
Kombi segmentu D. Niegdyś idealne auta dla rodziny powoli ustępują miejsca SUV-om. Nie warto ich jednak przekreślać. Z mocnym dieslem to wciąż świetna propozycja dla osób pokonujących długie trasy. Opel i Mazda mają wiele argumentów, by się nimi zainteresować.

Opinie Moto.pl: Mazda 6 Skyactiv-G 2.5 194 KM - Szóstko, zostań z nami jak najdłużej
Tygodniowy test Mazdy 6 był wspaniałą odmianą od kolejnych crossoverów i SUV-ów, które zalewają rynek. Szóstka świetnie sprawowała się i w mieście, i w długiej trasie do Czech. Aż szkoda, że to jeden z ostatnich przedstawicieli ginącego gatunku.