MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I 141KM

MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I 141KM (benzyna) (2002 - 2005)

MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I 141KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2002 do 2005 roku. MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 104 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I wynosi 141 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Silnik MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1999 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I osiąga moment obrotowy 181 Nm. MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I to benzyna.

Średnie spalanie MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I wynosi około 8,5 l na 100km. Warto nadmienić, że MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4680 mm długości, 1780 mm szerokości, 1435 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I 141KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I 141KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 8,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 11,8 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,5 l/100km

Dane techniczne MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I 141KM (benzyna)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 206 km/h
Moc 141 KM
Momen obrotowy 181 Nm
Pojemność skokowa silnika 1999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 64
Emisja CO2 203
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15 V
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I 141KM (benzyna)

Długość 4680 mm
Szerokość 1780 mm
Rozstaw osi 2675 mm
Wysokość 1435 mm
Masa własna 1350 kg
Masa całkowita 1840 kg

Wyposażenie MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I 141KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Napinacze pasów bezpieczeństwa 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Trzecie światło stop 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Zamykany schowek w desce rozdzielczej 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Zegarek cyfrowy 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Oświetlenie bagażnika 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Przedni podłokietnik ze schowkiem 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Regulacja wysokości pasów bezpieczeństwa 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Ogrzewanie tylnej szyby 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Uchwyty na kubki - przód/tył 2002 - 2005 Standard (indywidualny)

Ceny MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I 141KM (benzyna)

grudzień 2004 - wrzesień 2005 109 888 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 128 925 PLN
grudzień 2002 - listopad 2003 114 600 PLN

Zdjęcia MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Sedan I 141KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

MAZDA 6 - Wiadomości

Kupujemy używane: Mazda 6 II kontra Honda Accord VIII. Japońska niezawodność?
Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II i Hondy Accord VIII. Każdy z modeli ma grono wiernych zwolenników. <br>Niestety, producenci nie uniknęli jakościowych wpadek.

Kupujemy używane: Mazda 6 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Mazda 6 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II.

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTi kontra Mazda 6 2.2 Skyactive-D - Rodzinne kombi mają się dobrze
Kombi segmentu D. Niegdyś idealne auta dla rodziny powoli ustępują miejsca SUV-om. Nie warto ich jednak przekreślać. Z mocnym dieslem to wciąż świetna propozycja dla osób pokonujących długie trasy. Opel i Mazda mają wiele argumentów, by się nimi zainteresować.

Opinie Moto.pl: Mazda 6 Skyactiv-G 2.5 194 KM - Szóstko, zostań z nami jak najdłużej
Tygodniowy test Mazdy 6 był wspaniałą odmianą od kolejnych crossoverów i SUV-ów, które zalewają rynek. Szóstka świetnie sprawowała się i w mieście, i w długiej trasie do Czech. Aż szkoda, że to jeden z ostatnich przedstawicieli ginącego gatunku.