MAZDA 6 2.0 CD Exclusive Kombi Sport III 140KM

MAZDA 6 2.0 CD Exclusive Kombi Sport III 140KM (diesel) (2008 - 2011)

MAZDA 6 2.0 CD Exclusive Kombi Sport III 140KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2011 roku. MAZDA 6 2.0 CD Exclusive Kombi Sport III to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 6 2.0 CD Exclusive Kombi Sport III wynosi 140 KM. Silnik MAZDA 6 2.0 CD Exclusive Kombi Sport III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 6 2.0 CD Exclusive Kombi Sport III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 6 2.0 CD Exclusive Kombi Sport III osiąga moment obrotowy 330 Nm. MAZDA 6 2.0 CD Exclusive Kombi Sport III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 6 2.0 CD Exclusive Kombi Sport III to diesel.

Warto nadmienić, że MAZDA 6 2.0 CD Exclusive Kombi Sport III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1751 litrów. Wymiary samochodu: 4765 mm długości, 1795 mm szerokości, 1490 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 6 2.0 CD Exclusive Kombi Sport III 140KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne MAZDA 6 2.0 CD Exclusive Kombi Sport III 140KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 330 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 6 2.0 CD Exclusive Kombi Sport III 140KM (diesel)

Długość 4765 mm
Szerokość 1795 mm
Rozstaw osi 2725 mm
Wysokość 1490 mm
Masa własna 1545 kg
Masa całkowita 2110 kg

Wyposażenie MAZDA 6 2.0 CD Exclusive Kombi Sport III 140KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalizowany 2011 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Lakier uni 2009 - 2011 Standard (indywidualny)
Czujniki parkowania - tył 2009 - 2011 Standard
Nakładki progowe z podświetlanym logo Mazda 6 2009 - 2011 Standard
Nawigacja satelitarna Pioneer AVIC-F710BT z ekranem dotykowym 5,8, Bluetooth 2009 - 2011 Standard
Zmieniarka płyt CD 2008 - 2011 Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne elektrochromatyczne (przyciemniające się) 2008 - 2011 Standard (indywidualny)
System audio BOSE z 8 głośnikami 2008 - 2011 Standard
Czujniki parkowania - przód i tył 2008 - 2011 Standard
Automatyczne włączanie świateł mijania 2008 - 2011 Standard (indywidualny)

Ceny MAZDA 6 2.0 CD Exclusive Kombi Sport III 140KM (diesel)

styczeń 2011 - kwiecień 2011 104 900 PLN
kwiecień 2009 - grudzień 2010 104 000 PLN
luty 2009 - marzec 2009 101 900 PLN
styczeń 2009 98 000 PLN
maj 2008 - grudzień 2008 96 000 PLN

Zdjęcia MAZDA 6 2.0 CD Exclusive Kombi Sport III 140KM (diesel)

Inne wersje sport--generacja-iii

MAZDA 6 - Wiadomości

Kupujemy używane: Mazda 6 II kontra Honda Accord VIII. Japońska niezawodność?
Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II i Hondy Accord VIII. Każdy z modeli ma grono wiernych zwolenników. <br>Niestety, producenci nie uniknęli jakościowych wpadek.

Kupujemy używane: Mazda 6 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Mazda 6 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II.

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTi kontra Mazda 6 2.2 Skyactive-D - Rodzinne kombi mają się dobrze
Kombi segmentu D. Niegdyś idealne auta dla rodziny powoli ustępują miejsca SUV-om. Nie warto ich jednak przekreślać. Z mocnym dieslem to wciąż świetna propozycja dla osób pokonujących długie trasy. Opel i Mazda mają wiele argumentów, by się nimi zainteresować.

Opinie Moto.pl: Mazda 6 Skyactiv-G 2.5 194 KM - Szóstko, zostań z nami jak najdłużej
Tygodniowy test Mazdy 6 był wspaniałą odmianą od kolejnych crossoverów i SUV-ów, które zalewają rynek. Szóstka świetnie sprawowała się i w mieście, i w długiej trasie do Czech. Aż szkoda, że to jeden z ostatnich przedstawicieli ginącego gatunku.

Polacy kupują coraz mniej klasycznych aut klasy średniej. Sprzedaż spadła o prawie 10 proc.
Klasyczne samochody klasy średniej nie mają łatwo w nowej rzeczywistości. Niegdyś szalenie popularne auta tracą kierowców na rzecz crossoverów. Wzrosty sprzedaży notują tylko nieliczne modele.