MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I 121KM

MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I 121KM (diesel) (2002 - 2005)

MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I 121KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2002 do 2005 roku. MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 89 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I wynosi 121 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 194 km/h. Silnik MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I osiąga moment obrotowy 310 Nm. MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I to diesel.

Średnie spalanie MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I wynosi około 6,6 l na 100km. Warto nadmienić, że MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4700 mm długości, 1780 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I 121KM (diesel)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I 121KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,7 l/100km

Dane techniczne MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I 121KM (diesel)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 194 km/h
Moc 121 KM
Momen obrotowy 310 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 64
Emisja CO2 182
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15 H
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I 121KM (diesel)

Długość 4700 mm
Szerokość 1780 mm
Rozstaw osi 2675 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1540 kg
Masa całkowita 2010 kg

Wyposażenie MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I 121KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
ASR 2004 - 2005 Standard (indywidualny)
ESP - układ stabilizacji toru jazdy 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
ABS 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Tempomat 2002 - 2005 Standard
Klimatyzacja 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2002 - 2005 Standard
Komputer pokładowy 2002 - 2005 Standard
Zamek centralny 2002 - 2005 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. elektrycznie 2002 - 2005 Standard (indywidualny)

Cena MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I 121KM (diesel)

czerwiec 2002 - czerwiec 2005 90 000 PLN

Zdjęcia MAZDA 6 2.0 CD Comfort Kombi Sport I 121KM (diesel)

Inne wersje sport--generacja-i

MAZDA 6 - Wiadomości

Kupujemy używane: Mazda 6 II kontra Honda Accord VIII. Japońska niezawodność?
Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II i Hondy Accord VIII. Każdy z modeli ma grono wiernych zwolenników. <br>Niestety, producenci nie uniknęli jakościowych wpadek.

Kupujemy używane: Mazda 6 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Mazda 6 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II.

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTi kontra Mazda 6 2.2 Skyactive-D - Rodzinne kombi mają się dobrze
Kombi segmentu D. Niegdyś idealne auta dla rodziny powoli ustępują miejsca SUV-om. Nie warto ich jednak przekreślać. Z mocnym dieslem to wciąż świetna propozycja dla osób pokonujących długie trasy. Opel i Mazda mają wiele argumentów, by się nimi zainteresować.

Opinie Moto.pl: Mazda 6 Skyactiv-G 2.5 194 KM - Szóstko, zostań z nami jak najdłużej
Tygodniowy test Mazdy 6 był wspaniałą odmianą od kolejnych crossoverów i SUV-ów, które zalewają rynek. Szóstka świetnie sprawowała się i w mieście, i w długiej trasie do Czech. Aż szkoda, że to jeden z ostatnich przedstawicieli ginącego gatunku.