MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Kombi Sport I 141KM

MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Kombi Sport I 141KM (benzyna) (2003 - 2005)

MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Kombi Sport I 141KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2003 do 2005 roku. MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Kombi Sport I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 104 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Kombi Sport I wynosi 141 KM. Silnik MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Kombi Sport I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1999 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Kombi Sport I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Kombi Sport I osiąga moment obrotowy 181 Nm. MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Kombi Sport I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Kombi Sport I to benzyna.

Warto nadmienić, że MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Kombi Sport I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4700 mm długości, 1780 mm szerokości, 1480 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Kombi Sport I 141KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Kombi Sport I 141KM (benzyna)

Norma Euro Euro 3
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 141 KM
Momen obrotowy 181 Nm
Pojemność skokowa silnika 1999 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Kombi Sport I 141KM (benzyna)

Długość 4700 mm
Szerokość 1780 mm
Rozstaw osi 2675 mm
Wysokość 1480 mm
Masa własna 1410 kg
Masa całkowita 1905 kg

Wyposażenie MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Kombi Sport I 141KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2004 - 2005 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
ABS 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Airbag 6 sztuk 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Tempomat 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Komputer pokładowy 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. elektrycznie 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2003 - 2005 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2003 - 2005 Standard (indywidualny)

Ceny MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Kombi Sport I 141KM (benzyna)

grudzień 2004 - wrzesień 2005 116 325 PLN
grudzień 2003 - listopad 2004 138 150 PLN
styczeń 2003 - listopad 2003 122 800 PLN

Zdjęcia MAZDA 6 2.0 16V Touring lea Kombi Sport I 141KM (benzyna)

Inne wersje sport--generacja-i

MAZDA 6 - Wiadomości

Kupujemy używane: Mazda 6 II kontra Honda Accord VIII. Japońska niezawodność?
Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II i Hondy Accord VIII. Każdy z modeli ma grono wiernych zwolenników. <br>Niestety, producenci nie uniknęli jakościowych wpadek.

Kupujemy używane: Mazda 6 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Mazda 6 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II.

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTi kontra Mazda 6 2.2 Skyactive-D - Rodzinne kombi mają się dobrze
Kombi segmentu D. Niegdyś idealne auta dla rodziny powoli ustępują miejsca SUV-om. Nie warto ich jednak przekreślać. Z mocnym dieslem to wciąż świetna propozycja dla osób pokonujących długie trasy. Opel i Mazda mają wiele argumentów, by się nimi zainteresować.

Opinie Moto.pl: Mazda 6 Skyactiv-G 2.5 194 KM - Szóstko, zostań z nami jak najdłużej
Tygodniowy test Mazdy 6 był wspaniałą odmianą od kolejnych crossoverów i SUV-ów, które zalewają rynek. Szóstka świetnie sprawowała się i w mieście, i w długiej trasie do Czech. Aż szkoda, że to jeden z ostatnich przedstawicieli ginącego gatunku.