MAZDA 6 2.2 D SkyPassion Kombi IV 184KM

MAZDA 6 2.2 D SkyPassion Kombi IV 184KM (diesel) (2018 - obecnie)

MAZDA 6 2.2 D SkyPassion Kombi IV 184KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. MAZDA 6 2.2 D SkyPassion Kombi IV to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji MAZDA 6 2.2 D SkyPassion Kombi IV to od 165 900 do 170 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi 135 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 6 2.2 D SkyPassion Kombi IV wynosi 184 KM. Silnik MAZDA 6 2.2 D SkyPassion Kombi IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2191 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 6 2.2 D SkyPassion Kombi IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 6 2.2 D SkyPassion Kombi IV osiąga moment obrotowy 445 Nm. MAZDA 6 2.2 D SkyPassion Kombi IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 6 2.2 D SkyPassion Kombi IV to diesel.

Warto nadmienić, że MAZDA 6 2.2 D SkyPassion Kombi IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1648 litrów. Wymiary samochodu: 4805 mm długości, 2090 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 6 2.2 D SkyPassion Kombi IV 184KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne MAZDA 6 2.2 D SkyPassion Kombi IV 184KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 184 KM
Momen obrotowy 445 Nm
Pojemność skokowa silnika 2191 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 6 2.2 D SkyPassion Kombi IV 184KM (diesel)

Długość 4805 mm
Szerokość 2090 mm
Rozstaw osi 2750 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1440 kg
Masa całkowita 2055 kg

Wyposażenie MAZDA 6 2.2 D SkyPassion Kombi IV 184KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System odzyskiwania energii w trakcie hamowania i-ELOOP 2019 - obecnie Standard
Fotel pasażera z regulacją wysokości 2019 - obecnie Standard
Fotel kierowcy z regulacją podparcia lędźwiowego 2019 - obecnie Standard
Zegary cyfrowe 7" 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Apple Carplay & Android Auto 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotel pasażera z elektryczną regulacją wysokości 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Kierunkowskazy tylne LED 2019 - obecnie Standard
Pakiet powłok ochronnych Gtechniq Platinum 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 900 PLN
Gniazdo 12V w bagażniku 2018 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny MAZDA 6 2.2 D SkyPassion Kombi IV 184KM (diesel)

lipiec 2019 - obecnie 170 900 PLN
luty 2019 - czerwiec 2019 168 900 PLN
kwiecień 2018 - styczeń 2019 165 900 PLN

Zdjęcia MAZDA 6 2.2 D SkyPassion Kombi IV 184KM (diesel)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-iv

MAZDA 6 - Wiadomości

Kupujemy używane: Mazda 6 II kontra Honda Accord VIII. Japońska niezawodność?
Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II i Hondy Accord VIII. Każdy z modeli ma grono wiernych zwolenników. <br>Niestety, producenci nie uniknęli jakościowych wpadek.

Kupujemy używane: Mazda 6 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Mazda 6 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II.

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTi kontra Mazda 6 2.2 Skyactive-D - Rodzinne kombi mają się dobrze
Kombi segmentu D. Niegdyś idealne auta dla rodziny powoli ustępują miejsca SUV-om. Nie warto ich jednak przekreślać. Z mocnym dieslem to wciąż świetna propozycja dla osób pokonujących długie trasy. Opel i Mazda mają wiele argumentów, by się nimi zainteresować.

Opinie Moto.pl: Mazda 6 Skyactiv-G 2.5 194 KM - Szóstko, zostań z nami jak najdłużej
Tygodniowy test Mazdy 6 był wspaniałą odmianą od kolejnych crossoverów i SUV-ów, które zalewają rynek. Szóstka świetnie sprawowała się i w mieście, i w długiej trasie do Czech. Aż szkoda, że to jeden z ostatnich przedstawicieli ginącego gatunku.

Polacy kupują coraz mniej klasycznych aut klasy średniej. Sprzedaż spadła o prawie 10 proc.
Klasyczne samochody klasy średniej nie mają łatwo w nowej rzeczywistości. Niegdyś szalenie popularne auta tracą kierowców na rzecz crossoverów. Wzrosty sprzedaży notują tylko nieliczne modele.