MAZDA 6 2.0 SkyEnergy Kombi IV 145KM (benzyna) (2018 - obecnie)

MAZDA 6 2.0 SkyEnergy Kombi IV 145KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2018 do dziś. MAZDA 6 2.0 SkyEnergy Kombi IV to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji MAZDA 6 2.0 SkyEnergy Kombi IV to od 109 900 do 114 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi 107 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 6 2.0 SkyEnergy Kombi IV wynosi 145 KM. Silnik MAZDA 6 2.0 SkyEnergy Kombi IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 6 2.0 SkyEnergy Kombi IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 6 2.0 SkyEnergy Kombi IV osiąga moment obrotowy 213 Nm. MAZDA 6 2.0 SkyEnergy Kombi IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 6 2.0 SkyEnergy Kombi IV to benzyna.

Warto nadmienić, że MAZDA 6 2.0 SkyEnergy Kombi IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1648 litrów. Wymiary samochodu: 4805 mm długości, 2090 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 6 2.0 SkyEnergy Kombi IV 145KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne MAZDA 6 2.0 SkyEnergy Kombi IV 145KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 145 KM
Momen obrotowy 213 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 6 2.0 SkyEnergy Kombi IV 145KM (benzyna)

Długość 4805 mm
Szerokość 2090 mm
Rozstaw osi 2750 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1340 kg
Masa całkowita 1935 kg

Wyposażenie MAZDA 6 2.0 SkyEnergy Kombi IV 145KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Zegary cyfrowe 7" 2019 - obecnie Standard
Apple Carplay & Android Auto 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego 2019 - obecnie Standard
Fotel pasażera z elektryczną regulacją wysokości 2019 - obecnie Standard
Kierunkowskazy tylne LED 2019 - obecnie Standard
Pakiet powłok ochronnych Gtechniq Platinum 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 900 PLN
Gniazdo 12V w bagażniku 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
DSC - system stabilizacji toru jazdy z TCS 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Szyberdach szklany otwierany elektrycznie 2018 - obecnie Standard
Czujnik deszczu i zmierzchu 2018 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny MAZDA 6 2.0 SkyEnergy Kombi IV 145KM (benzyna)

lipiec 2019 - obecnie 114 900 PLN
luty 2019 - czerwiec 2019 112 900 PLN
kwiecień 2018 - styczeń 2019 109 900 PLN

Zdjęcia MAZDA 6 2.0 SkyEnergy Kombi IV 145KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-iv

MAZDA 6 - Wiadomości

Kupujemy używane: Mazda 6 II kontra Honda Accord VIII. Japońska niezawodność?
Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II i Hondy Accord VIII. Każdy z modeli ma grono wiernych zwolenników. <br>Niestety, producenci nie uniknęli jakościowych wpadek.

Kupujemy używane: Mazda 6 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Mazda 6 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II.

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTi kontra Mazda 6 2.2 Skyactive-D - Rodzinne kombi mają się dobrze
Kombi segmentu D. Niegdyś idealne auta dla rodziny powoli ustępują miejsca SUV-om. Nie warto ich jednak przekreślać. Z mocnym dieslem to wciąż świetna propozycja dla osób pokonujących długie trasy. Opel i Mazda mają wiele argumentów, by się nimi zainteresować.

Opinie Moto.pl: Mazda 6 Skyactiv-G 2.5 194 KM - Szóstko, zostań z nami jak najdłużej
Tygodniowy test Mazdy 6 był wspaniałą odmianą od kolejnych crossoverów i SUV-ów, które zalewają rynek. Szóstka świetnie sprawowała się i w mieście, i w długiej trasie do Czech. Aż szkoda, że to jeden z ostatnich przedstawicieli ginącego gatunku.