MAZDA 6 2.2 D Skypassion I-ELoop Kombi II 150KM

MAZDA 6 2.2 D Skypassion I-ELoop Kombi II 150KM (diesel) (2013 - 2014)

MAZDA 6 2.2 D Skypassion I-ELoop Kombi II 150KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2013 do 2014 roku. MAZDA 6 2.2 D Skypassion I-ELoop Kombi II to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 110 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 6 2.2 D Skypassion I-ELoop Kombi II wynosi 150 KM. Silnik MAZDA 6 2.2 D Skypassion I-ELoop Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2191 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 6 2.2 D Skypassion I-ELoop Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 6 2.2 D Skypassion I-ELoop Kombi II osiąga moment obrotowy 380 Nm. MAZDA 6 2.2 D Skypassion I-ELoop Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 6 2.2 D Skypassion I-ELoop Kombi II to diesel.

Warto nadmienić, że MAZDA 6 2.2 D Skypassion I-ELoop Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1648 litrów. Wymiary samochodu: 4805 mm długości, 1840 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 6 2.2 D Skypassion I-ELoop Kombi II 150KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne MAZDA 6 2.2 D Skypassion I-ELoop Kombi II 150KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 150 KM
Momen obrotowy 380 Nm
Pojemność skokowa silnika 2191 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 6 2.2 D Skypassion I-ELoop Kombi II 150KM (diesel)

Długość 4805 mm
Szerokość 1840 mm
Rozstaw osi 2750 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1480 kg
Masa całkowita 2090 kg

Wyposażenie MAZDA 6 2.2 D Skypassion I-ELoop Kombi II 150KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja 2013 - 2014 Standard
DSC - system stabilizacji toru jazdy z TCS 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu i zmierzchu 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
EBA - elektroniczny asystent hamowania 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
Lakier metalizowany 2013 - 2014 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Ogrzewanie przednich foteli 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
Tapicerka skórzana 2013 - 2014 Standard (indywidualny)
System składania tylnych siedzeń Karakuri 2013 - 2014 Standard (indywidualny)

Cena MAZDA 6 2.2 D Skypassion I-ELoop Kombi II 150KM (diesel)

maj 2013 - kwiecień 2014 141 700 PLN

Zdjęcia MAZDA 6 2.2 D Skypassion I-ELoop Kombi II 150KM (diesel)

Inne wersje generacja-ii

MAZDA 6 - Wiadomości

Kupujemy używane: Mazda 6 II kontra Honda Accord VIII. Japońska niezawodność?
Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II i Hondy Accord VIII. Każdy z modeli ma grono wiernych zwolenników. <br>Niestety, producenci nie uniknęli jakościowych wpadek.

Kupujemy używane: Mazda 6 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Mazda 6 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II.

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTi kontra Mazda 6 2.2 Skyactive-D - Rodzinne kombi mają się dobrze
Kombi segmentu D. Niegdyś idealne auta dla rodziny powoli ustępują miejsca SUV-om. Nie warto ich jednak przekreślać. Z mocnym dieslem to wciąż świetna propozycja dla osób pokonujących długie trasy. Opel i Mazda mają wiele argumentów, by się nimi zainteresować.

Opinie Moto.pl: Mazda 6 Skyactiv-G 2.5 194 KM - Szóstko, zostań z nami jak najdłużej
Tygodniowy test Mazdy 6 był wspaniałą odmianą od kolejnych crossoverów i SUV-ów, które zalewają rynek. Szóstka świetnie sprawowała się i w mieście, i w długiej trasie do Czech. Aż szkoda, że to jeden z ostatnich przedstawicieli ginącego gatunku.