MAZDA 6 2.0 Skygo Kombi II 145KM (benzyna) (2012 - 2015)

MAZDA 6 2.0 Skygo Kombi II 145KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2012 do 2015 roku. MAZDA 6 2.0 Skygo Kombi II to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 107 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 6 2.0 Skygo Kombi II wynosi 145 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 208 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 9,5 s. Silnik MAZDA 6 2.0 Skygo Kombi II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 6 2.0 Skygo Kombi II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 6 2.0 Skygo Kombi II osiąga moment obrotowy 210 Nm. MAZDA 6 2.0 Skygo Kombi II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 6 2.0 Skygo Kombi II to benzyna.

Średnie spalanie MAZDA 6 2.0 Skygo Kombi II wynosi około 5,5 l na 100km. Warto nadmienić, że MAZDA 6 2.0 Skygo Kombi II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1648 litrów. Wymiary samochodu: 4805 mm długości, 1840 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 6 2.0 Skygo Kombi II 145KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania MAZDA 6 2.0 Skygo Kombi II 145KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,6 l/100km

Dane techniczne MAZDA 6 2.0 Skygo Kombi II 145KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 9,5 s
Prędkość maksymalna 208 km/h
Moc 145 KM
Momen obrotowy 210 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 62
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 6 2.0 Skygo Kombi II 145KM (benzyna)

Długość 4805 mm
Szerokość 1840 mm
Rozstaw osi 2750 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1380 kg
Masa całkowita 1980 kg

Wyposażenie MAZDA 6 2.0 Skygo Kombi II 145KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja 2012 - 2015 Standard (indywidualny)
DSC - system stabilizacji toru jazdy z TCS 2012 - 2015 Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu i zmierzchu 2012 - 2015 Standard
Klimatyzacja automatyczna 2012 - 2015 Standard
EBA - elektroniczny asystent hamowania 2012 - 2015 Standard (indywidualny)
Lakier metalizowany 2012 - 2015 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Ogrzewanie przednich foteli 2012 - 2015 Standard
Zamek centralny z pilotem 2012 - 2015 Standard (indywidualny)
Tapicerka skórzana 2012 - 2015 Standard
System składania tylnych siedzeń Karakuri 2012 - 2015 Standard (indywidualny)

Cena MAZDA 6 2.0 Skygo Kombi II 145KM (benzyna)

listopad 2012 - maj 2015 88 700 PLN

Zdjęcia MAZDA 6 2.0 Skygo Kombi II 145KM (benzyna)

Inne wersje generacja-ii

MAZDA 6 - Wiadomości

Kupujemy używane: Mazda 6 II kontra Honda Accord VIII. Japońska niezawodność?
Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II i Hondy Accord VIII. Każdy z modeli ma grono wiernych zwolenników. <br>Niestety, producenci nie uniknęli jakościowych wpadek.

Kupujemy używane: Mazda 6 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Mazda 6 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II.

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTi kontra Mazda 6 2.2 Skyactive-D - Rodzinne kombi mają się dobrze
Kombi segmentu D. Niegdyś idealne auta dla rodziny powoli ustępują miejsca SUV-om. Nie warto ich jednak przekreślać. Z mocnym dieslem to wciąż świetna propozycja dla osób pokonujących długie trasy. Opel i Mazda mają wiele argumentów, by się nimi zainteresować.

Opinie Moto.pl: Mazda 6 Skyactiv-G 2.5 194 KM - Szóstko, zostań z nami jak najdłużej
Tygodniowy test Mazdy 6 był wspaniałą odmianą od kolejnych crossoverów i SUV-ów, które zalewają rynek. Szóstka świetnie sprawowała się i w mieście, i w długiej trasie do Czech. Aż szkoda, że to jeden z ostatnich przedstawicieli ginącego gatunku.