MAZDA 6 2.0 Exclusive Hatchback IV 155KM (benzyna) (2010 - 2013)

MAZDA 6 2.0 Exclusive Hatchback IV 155KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2013 roku. MAZDA 6 2.0 Exclusive Hatchback IV to klasa wyższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 114 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 6 2.0 Exclusive Hatchback IV wynosi 155 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 217 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 10,0 s. Silnik MAZDA 6 2.0 Exclusive Hatchback IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1999 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 6 2.0 Exclusive Hatchback IV przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 6 2.0 Exclusive Hatchback IV osiąga moment obrotowy 193 Nm. MAZDA 6 2.0 Exclusive Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 6 2.0 Exclusive Hatchback IV to benzyna.

Średnie spalanie MAZDA 6 2.0 Exclusive Hatchback IV wynosi około 6,9 l na 100km. Warto nadmienić, że MAZDA 6 2.0 Exclusive Hatchback IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1702 litrów. Wymiary samochodu: 4755 mm długości, 1795 mm szerokości, 1440 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 6 2.0 Exclusive Hatchback IV 155KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania MAZDA 6 2.0 Exclusive Hatchback IV 155KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,3 l/100km

Dane techniczne MAZDA 6 2.0 Exclusive Hatchback IV 155KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 10,0 s
Prędkość maksymalna 217 km/h
Moc 155 KM
Momen obrotowy 193 Nm
Pojemność skokowa silnika 1999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 64
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 6 2.0 Exclusive Hatchback IV 155KM (benzyna)

Długość 4755 mm
Szerokość 1795 mm
Rozstaw osi 2725 mm
Wysokość 1440 mm
Masa własna 1435 kg
Masa całkowita 1955 kg

Wyposażenie MAZDA 6 2.0 Exclusive Hatchback IV 155KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tapicerka skórzana + system audio Bose, pakiet 2012 - 2013 Standard
Nawigacja satelitarna Sanyo TomTom 2012 - 2013 Standard
Lakier metalizowany 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Lakier mika 2011 - 2013 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Klimatyzacja 2010 - 2013 Standard
Czujnik deszczu i zmierzchu 2010 - 2013 Standard
Klimatyzacja automatyczna 2010 - 2013 Standard (indywidualny)
EBA - elektroniczny asystent hamowania 2010 - 2013 Standard (indywidualny)
Ogrzewanie przednich foteli 2010 - 2013 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2010 - 2013 Standard

Ceny MAZDA 6 2.0 Exclusive Hatchback IV 155KM (benzyna)

styczeń 2011 - maj 2013 96 300 PLN
wrzesień 2010 - grudzień 2010 95 400 PLN
kwiecień 2010 - sierpień 2010 93 900 PLN

Zdjęcia MAZDA 6 2.0 Exclusive Hatchback IV 155KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iv

MAZDA 6 - Wiadomości

Kupujemy używane: Mazda 6 II kontra Honda Accord VIII. Japońska niezawodność?
Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II i Hondy Accord VIII. Każdy z modeli ma grono wiernych zwolenników. <br>Niestety, producenci nie uniknęli jakościowych wpadek.

Kupujemy używane: Mazda 6 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Mazda 6 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II.

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTi kontra Mazda 6 2.2 Skyactive-D - Rodzinne kombi mają się dobrze
Kombi segmentu D. Niegdyś idealne auta dla rodziny powoli ustępują miejsca SUV-om. Nie warto ich jednak przekreślać. Z mocnym dieslem to wciąż świetna propozycja dla osób pokonujących długie trasy. Opel i Mazda mają wiele argumentów, by się nimi zainteresować.

Opinie Moto.pl: Mazda 6 Skyactiv-G 2.5 194 KM - Szóstko, zostań z nami jak najdłużej
Tygodniowy test Mazdy 6 był wspaniałą odmianą od kolejnych crossoverów i SUV-ów, które zalewają rynek. Szóstka świetnie sprawowała się i w mieście, i w długiej trasie do Czech. Aż szkoda, że to jeden z ostatnich przedstawicieli ginącego gatunku.