MAZDA 6

MAZDA 6

MAZDA 6

MAZDA 6 posiada nadwozia typu hatchback, kombi oraz sedan. Model jest produkowany od roku 2002 do dziś. W tym czasie powstało 19 generacji tego modelu. MAZDA 6 to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowego modelu MAZDA 6 to od 60 000 do 196 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 88 do 200 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu MAZDA 6 wynosi od 120 do 272 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 194 do 240 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje od 7,8 do 11,7 s. Silnik MAZDA 6 jest rzędowy lub układ v posiadający od 4 do 6 cylidrów o pojemności od 1798 do 3726 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 6 przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 6 osiąga moment obrotowy od 165 do 445 Nm. MAZDA 6 posiada napęd na 4 koła lub napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 6 to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie MAZDA 6 w zależności od wersji silnika, waha się od 4,5 do 10,2 l na 100km. Warto nadmienić, że MAZDA 6 posiada od 4 do 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą od 1648 do 1751 litrów. Wymiary samochodu: od 4680 do 4920 mm długości, od 1780 do 2090 mm szerokości, od 1430 do 1490 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 6

Ocena ogólna:
(16 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Wersje nadwozia

Generacje MAZDA 6

MAZDA 6 Kombi (generacja IV)
2018 - obecnie
MAZDA 6 Sedan (generacja VII)
2018 - obecnie
MAZDA 6 Kombi (generacja III)
2015 - 2018
MAZDA 6 Sedan (generacja VI)
2015 - 2018
MAZDA 6 Kombi (generacja II)
2012 - 2015
MAZDA 6 Sedan (generacja V)
2012 - 2015
MAZDA 6 Hatchback (generacja IV)
2010 - 2013
MAZDA 6 Kombi (generacja I)
2010 - 2013
MAZDA 6 Sedan (generacja IV)
2010 - 2013
MAZDA 6 Sedan USA
2009 - 2013
MAZDA 6 Hatchback (generacja III)
2008 - 2011
MAZDA 6 Sedan (generacja III)
2008 - 2011
MAZDA 6 Sport Kombi (generacja III)
2008 - 2011
MAZDA 6 Hatchback (generacja II)
2005 - 2008
MAZDA 6 Sedan (generacja II)
2005 - 2008
MAZDA 6 Sport Kombi (generacja II)
2005 - 2008
MAZDA 6 Sedan (generacja I)
2002 - 2005
MAZDA 6 Sport Kombi (generacja I)
2002 - 2005
MAZDA 6 Hatchback (generacja I)
2002 - 2005

Raporty spalania

MAZDA 6 Kombi (generacja III)
średnio 5,5 l/100km
MAZDA 6 Sedan (generacja VI)
średnio 5,6 l/100km
MAZDA 6 Kombi (generacja II)
średnio 5,4 l/100km
MAZDA 6 Sedan (generacja V)
średnio 5,4 l/100km
MAZDA 6 Hatchback (generacja IV)
średnio 6,6 l/100km
MAZDA 6 Kombi (generacja I)
średnio 6,6 l/100km
MAZDA 6 Sedan (generacja IV)
średnio 6,6 l/100km
MAZDA 6 Hatchback (generacja II)
średnio 7,4 l/100km
MAZDA 6 Sedan (generacja II)
średnio 7,6 l/100km
MAZDA 6 Sport Kombi (generacja II)
średnio 7,4 l/100km
MAZDA 6 Sedan (generacja I)
średnio 8,0 l/100km
MAZDA 6 Sport Kombi (generacja I)
średnio 7,7 l/100km
MAZDA 6 Hatchback (generacja I)
średnio 8,0 l/100km

Wymiary MAZDA 6 2.2 D SkyDream aut Kombi IV 184KM

Długość
4805 mm
Szerokość
2090 mm
Wysokość
1475 mm
Pojemność bagażnika
od 480 l do 1648 l
Waga
2055 kg

Zdjęcia MAZDA 6

MAZDA 6 - Wiadomości

Kupujemy używane: Mazda 6 II - opinie. Co psuje się najczęściej, a na którą wersję najlepiej postawić?
Używana Mazda 6 II - opinie, awaryjność, najlepsze wersje. Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II.

Kupujemy używane: Mazda 6 II kontra Honda Accord VIII. Japońska niezawodność?
Japońskie auta cieszą się w Polsce dużą sympatią. Słyną z dopracowanej konstrukcji, bezawaryjności i niskiej utraty wartości. Szukając używanej propozycji w segmencie D, nie sposób pominąć Mazdy 6 II i Hondy Accord VIII. Każdy z modeli ma grono wiernych zwolenników. <br>Niestety, producenci nie uniknęli jakościowych wpadek.

Opinie Moto.pl: Opel Insignia 2.0 CDTi kontra Mazda 6 2.2 Skyactive-D - Rodzinne kombi mają się dobrze
Kombi segmentu D. Niegdyś idealne auta dla rodziny powoli ustępują miejsca SUV-om. Nie warto ich jednak przekreślać. Z mocnym dieslem to wciąż świetna propozycja dla osób pokonujących długie trasy. Opel i Mazda mają wiele argumentów, by się nimi zainteresować.

Opinie Moto.pl: Mazda 6 Skyactiv-G 2.5 194 KM - Szóstko, zostań z nami jak najdłużej
Tygodniowy test Mazdy 6 był wspaniałą odmianą od kolejnych crossoverów i SUV-ów, które zalewają rynek. Szóstka świetnie sprawowała się i w mieście, i w długiej trasie do Czech. Aż szkoda, że to jeden z ostatnich przedstawicieli ginącego gatunku.

Polacy kupują coraz mniej klasycznych aut klasy średniej. Sprzedaż spadła o prawie 10 proc.
Klasyczne samochody klasy średniej nie mają łatwo w nowej rzeczywistości. Niegdyś szalenie popularne auta tracą kierowców na rzecz crossoverów. Wzrosty sprzedaży notują tylko nieliczne modele.