MAZDA 3 Sedan VII (2019 - obecnie)

MAZDA 3 Sedan VII

Generacja jest produkowana od roku 2019 do dziś. MAZDA 3 Sedan VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej generacji MAZDA 3 Sedan VII to od 94 900 do 139 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 90 do 132 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji MAZDA 3 Sedan VII wynosi od 122 do 180 KM. Silnik MAZDA 3 Sedan VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 3 Sedan VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 3 Sedan VII osiąga moment obrotowy od 213 do 224 Nm. MAZDA 3 Sedan VII posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 3 Sedan VII to benzyna.

Warto nadmienić, że MAZDA 3 Sedan VII posiada 4 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1019 litrów. Wymiary samochodu: 4660 mm długości, 1795 mm szerokości, 1440 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 3 Sedan VII

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników MAZDA 3 Sedan VII

MAZDA 3 - Wiadomości

Benzyna, która działa jak diesel. Jak jeździ się mazdą z silnikiem Skyactiv-X?
Miałem okazję tydzień jeździć nową "trójką" z silnikiem Skyactiv-X. Nie zamierzam zanudzać was szczegółami technicznymi, a odpowiedzieć na najczęściej pojawiające się pytania. Czy laik zauważy różnicę, a łączenie benzyny z dieslem w ogóle ma sens?

Limitowane Mazdy z okazji 100-lecia marki. Współczesne modele nawiązują do R360 Coupe
Mazda w tym roku obchodzi swoje setne urodziny. Z okazji okrągłej rocznicy, japoński producent przygotował wersje specjalne swoich obecnych modeli. Mają one nawiązywać do pierwszej osobowej Mazdy w historii - modelu R360 Coupe.

Mazda 3 - podstawowa wersja drożeje, ale ma mocniejszy silnik
Początek 2020 roku przyniósł pewne zmiany w cenniku i gamie silnikowej Mazdy 3. Kompaktowy model podrożał o 5 tysięcy złotych, ale pod maskę trafiła mocniejsza jednostka napędowa.

Nowa Mazda 3. Samochód kompaktowy inny niż wszystkie
Początek nowej ery - tak Japończycy opisują nową Mazdę 3. Faktycznie, najnowszy kompakt w gamie Mazdy śmiało puka do klasy premium i okazuje się, że ma ku temu solidne argumenty. Trójka prezentuje kolejny krok w rozwoju języka projektowania KODO, zachwyca niezwykle dopracowanym, minimalistycznym wnętrzem, a pod maską skrywa innowacyjny silnik Skyactiv-X. To jeden z najciekawszych kompaktów od lat.

Opinie Moto.pl: Mazda 3 Skyactiv-G 2.0 122 KM aut.: liczą się detale
Spoglądając na sylwetkę nowej Mazdy 3 w wersji hatchback odnoszę wrażenie, że choć linia nadwozia jest dość typowa dla tej klasy pojazdów, to detale stylizacyjne nadają jej nietuzinkowego sznytu.