MAZDA 3 2.0 Skypassion aut Sedan VI 120KM

MAZDA 3 2.0 Skypassion aut Sedan VI 120KM (benzyna) (2016 - 2018)

MAZDA 3 2.0 Skypassion aut Sedan VI 120KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2016 do 2018 roku. MAZDA 3 2.0 Skypassion aut Sedan VI to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 3 2.0 Skypassion aut Sedan VI wynosi 120 KM. Silnik MAZDA 3 2.0 Skypassion aut Sedan VI jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 3 2.0 Skypassion aut Sedan VI przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 3 2.0 Skypassion aut Sedan VI osiąga moment obrotowy 210 Nm. MAZDA 3 2.0 Skypassion aut Sedan VI posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 3 2.0 Skypassion aut Sedan VI to benzyna.

Warto nadmienić, że MAZDA 3 2.0 Skypassion aut Sedan VI posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4585 mm długości, 1755 mm szerokości, 1450 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 3 2.0 Skypassion aut Sedan VI 120KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne MAZDA 3 2.0 Skypassion aut Sedan VI 120KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Moc 120 KM
Momen obrotowy 210 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 3 2.0 Skypassion aut Sedan VI 120KM (benzyna)

Długość 4585 mm
Szerokość od 1755 mm do 2053 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Wysokość 1450 mm
Masa własna 1235 kg
Masa całkowita 1835 kg

Wyposażenie MAZDA 3 2.0 Skypassion aut Sedan VI 120KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
TCS - system kontroli trakcji 2018 Standard (indywidualny)
Tempomat 2018 Standard (indywidualny)
Spojler dachowy 2018 Standard
Zestaw naprawczy do opon z kompresorem 12V 2018 Standard (indywidualny)
System monitorowania martwego pola BSM 2018 Standard (indywidualny)
Reflektory diodowe LED z funkcją doświetlania zakrętów AFS 2018 Standard
Antena dachowa w kształcie płetwy rekina 2018 Standard (indywidualny)
Łopatki do zmiany biegów przy kierownicy 2018 Standard
Lusterko wsteczne elektrochromatyczne (przyciemniające się) 2016 - 2018 Standard (indywidualny)
Czujniki parkowania - przód i tył 2016 - 2018 Standard (indywidualny)

Cena MAZDA 3 2.0 Skypassion aut Sedan VI 120KM (benzyna)

październik 2016 - grudzień 2018 93 900 PLN

Zdjęcia MAZDA 3 2.0 Skypassion aut Sedan VI 120KM (benzyna)

Inne wersje generacja-vi

MAZDA 3 - Wiadomości

Mazda 3 hatchback czy limuzyna? Sprawdzamy, którą wersję lepiej wybrać
Mazda mocno zmieniła się w ostatnich latach. Marka stawia na większe pojemności silników i wydajną technologię Skyactiv-X. Do tego z entuzjazmem podchodzi do projektowania nadwozi. Jakością wykonania i elektronicznymi systemami, najnowsza "trójka" ociera się o klasę premium. Występuje też w dwóch wersjach nadwozia.

Mazda 3 - podstawowa wersja drożeje, ale ma mocniejszy silnik
Początek 2020 roku przyniósł pewne zmiany w cenniku i gamie silnikowej Mazdy 3. Kompaktowy model podrożał o 5 tysięcy złotych, ale pod maskę trafiła mocniejsza jednostka napędowa.

Nowa Mazda 3. Samochód kompaktowy inny niż wszystkie
Początek nowej ery - tak Japończycy opisują nową Mazdę 3. Faktycznie, najnowszy kompakt w gamie Mazdy śmiało puka do klasy premium i okazuje się, że ma ku temu solidne argumenty. Trójka prezentuje kolejny krok w rozwoju języka projektowania KODO, zachwyca niezwykle dopracowanym, minimalistycznym wnętrzem, a pod maską skrywa innowacyjny silnik Skyactiv-X. To jeden z najciekawszych kompaktów od lat.

Opinie Moto.pl: Mazda 3 Skyactiv-G 2.0 122 KM aut.: liczą się detale
Spoglądając na sylwetkę nowej Mazdy 3 w wersji hatchback odnoszę wrażenie, że choć linia nadwozia jest dość typowa dla tej klasy pojazdów, to detale stylizacyjne nadają jej nietuzinkowego sznytu.

Opinie Moto.pl: Mazda 3 sedan 2.0 Skyactiv-G. Zupełnie inaczej
Mazda podąża swoją drogą - to jeden z najczęściej powtarzanych sloganów, jakie pojawiają w tekstach dotyczących tej marki. Po tygodniu z nową Mazdą 3 nie mogę się jednak z tym nie zgodzić. Trójka to kompakt inny niż wszystkie.