MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V 105KM

MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V 105KM (diesel) (2016)

MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V 105KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2016 roku. MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 181 km/h. Silnik MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V osiąga moment obrotowy 270 Nm. MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V to diesel.

Średnie spalanie MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V wynosi około 4,4 l na 100km. Warto nadmienić, że MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4585 mm długości, 1755 mm szerokości, 1450 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,1 l/100km

Dane techniczne MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 181 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 51
Emisja CO2 114
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V 105KM (diesel)

Długość 4585 mm
Szerokość od 1755 mm do 2053 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Wysokość 1450 mm
Masa własna 1265 kg
Masa całkowita 1870 kg

Wyposażenie MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Klimatyzacja 2016 Standard
DSC - system stabilizacji toru jazdy z TCS 2016 Standard (indywidualny)
Szyby boczne tylne przyciemniane 2016 Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu i zmierzchu 2016 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2016 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 18 z ogumieniem 215/45 2016 Standard (indywidualny)
Lakier metalizowany 2016 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Czujniki parkowania - tył 2016 Standard
Ogrzewanie przednich foteli 2016 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2016 Standard (indywidualny)

Ceny MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V 105KM (diesel)

marzec 2016 - grudzień 2016 96 990 PLN
styczeń 2016 - luty 2016 95 990 PLN

Zdjęcia MAZDA 3 1.5 D Skypassion Sedan V 105KM (diesel)

Inne wersje generacja-v

MAZDA 3 - Wiadomości

Mazda 3 dostanie turbodoładowanie i napęd na cztery koła. Koniec silników wolnossących?
Mazda jest jednym z ostatnich bastionów wolnossącej motoryzacji. Firma postanowiła jednak wpuścić sprężarki do swojej gamy silnikowej, razem z napędem na cztery koła. Taka wersja trójki wygląda bardzo obiecująco, ale niestety nie trafi do Europy.

Benzyna, która działa jak diesel. Jak jeździ się mazdą z silnikiem Skyactiv-X?
Miałem okazję tydzień jeździć nową "trójką" z silnikiem Skyactiv-X. Nie zamierzam zanudzać was szczegółami technicznymi, a odpowiedzieć na najczęściej pojawiające się pytania. Czy laik zauważy różnicę, a łączenie benzyny z dieslem w ogóle ma sens?

Limitowane Mazdy z okazji 100-lecia marki. Współczesne modele nawiązują do R360 Coupe
Mazda w tym roku obchodzi swoje setne urodziny. Z okazji okrągłej rocznicy, japoński producent przygotował wersje specjalne swoich obecnych modeli. Mają one nawiązywać do pierwszej osobowej Mazdy w historii - modelu R360 Coupe.

Mazda 3 - podstawowa wersja drożeje, ale ma mocniejszy silnik
Początek 2020 roku przyniósł pewne zmiany w cenniku i gamie silnikowej Mazdy 3. Kompaktowy model podrożał o 5 tysięcy złotych, ale pod maskę trafiła mocniejsza jednostka napędowa.

Nowa Mazda 3. Samochód kompaktowy inny niż wszystkie
Początek nowej ery - tak Japończycy opisują nową Mazdę 3. Faktycznie, najnowszy kompakt w gamie Mazdy śmiało puka do klasy premium i okazuje się, że ma ku temu solidne argumenty. Trójka prezentuje kolejny krok w rozwoju języka projektowania KODO, zachwyca niezwykle dopracowanym, minimalistycznym wnętrzem, a pod maską skrywa innowacyjny silnik Skyactiv-X. To jeden z najciekawszych kompaktów od lat.