MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I 105KM

MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I 105KM (benzyna) (2003 - 2006)

MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I 105KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2003 do 2006 roku. MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 174 km/h. Silnik MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1598 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I osiąga moment obrotowy 147 Nm. MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I to benzyna.

Średnie spalanie MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I wynosi około 8,0 l na 100km. Warto nadmienić, że MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I posiada 4 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 1755 mm szerokości.

Opinie o MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I 105KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I 105KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 8,0 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 10,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 6,8 l/100km

Dane techniczne MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I 105KM (benzyna)

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 174 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 147 Nm
Pojemność skokowa silnika 1598 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Emisja CO2 191
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi R16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I 105KM (benzyna)

Szerokość 1755 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Masa własna 1240 kg
Masa całkowita 1675 kg

Wyposażenie MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I 105KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalik 2004 - 2006 Standard (w pakiecie) 1 920 PLN
ABS 2003 - 2006 Standard (indywidualny)
Klimatyzacja automatyczna 2003 - 2006 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2003 - 2006 Standard (indywidualny)
Lusterka prawe i lewe ust. elektrycznie 2003 - 2006 Standard (indywidualny)
Wspomaganie układu kierowniczego 2003 - 2006 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2003 - 2006 Standard (indywidualny)
Szyby barwione 2003 - 2006 Standard (indywidualny)
4/5 zagłówki 2003 - 2006 Standard (indywidualny)
Skrzynia manualna, 5-biegowa 2003 - 2006 Standard (indywidualny)

Ceny MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I 105KM (benzyna)

grudzień 2004 - czerwiec 2006 70 320 PLN
wrzesień 2003 - listopad 2004 68 855 PLN

Zdjęcia MAZDA 3 1.6 16V Touring Sedan I 105KM (benzyna)

Inne wersje generacja-i

MAZDA 3 - Wiadomości

Benzyna, która działa jak diesel. Jak jeździ się mazdą z silnikiem Skyactiv-X?
Miałem okazję tydzień jeździć nową "trójką" z silnikiem Skyactiv-X. Nie zamierzam zanudzać was szczegółami technicznymi, a odpowiedzieć na najczęściej pojawiające się pytania. Czy laik zauważy różnicę, a łączenie benzyny z dieslem w ogóle ma sens?

Limitowane Mazdy z okazji 100-lecia marki. Współczesne modele nawiązują do R360 Coupe
Mazda w tym roku obchodzi swoje setne urodziny. Z okazji okrągłej rocznicy, japoński producent przygotował wersje specjalne swoich obecnych modeli. Mają one nawiązywać do pierwszej osobowej Mazdy w historii - modelu R360 Coupe.

Mazda 3 - podstawowa wersja drożeje, ale ma mocniejszy silnik
Początek 2020 roku przyniósł pewne zmiany w cenniku i gamie silnikowej Mazdy 3. Kompaktowy model podrożał o 5 tysięcy złotych, ale pod maskę trafiła mocniejsza jednostka napędowa.

Nowa Mazda 3. Samochód kompaktowy inny niż wszystkie
Początek nowej ery - tak Japończycy opisują nową Mazdę 3. Faktycznie, najnowszy kompakt w gamie Mazdy śmiało puka do klasy premium i okazuje się, że ma ku temu solidne argumenty. Trójka prezentuje kolejny krok w rozwoju języka projektowania KODO, zachwyca niezwykle dopracowanym, minimalistycznym wnętrzem, a pod maską skrywa innowacyjny silnik Skyactiv-X. To jeden z najciekawszych kompaktów od lat.

Opinie Moto.pl: Mazda 3 Skyactiv-G 2.0 122 KM aut.: liczą się detale
Spoglądając na sylwetkę nowej Mazdy 3 w wersji hatchback odnoszę wrażenie, że choć linia nadwozia jest dość typowa dla tej klasy pojazdów, to detale stylizacyjne nadają jej nietuzinkowego sznytu.