MAZDA 3 2.0 AWD Hikari aut Hatchback VII 180KM

MAZDA 3 2.0 AWD Hikari aut Hatchback VII 180KM (benzyna) (2019 - obecnie)

MAZDA 3 2.0 AWD Hikari aut Hatchback VII 180KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. MAZDA 3 2.0 AWD Hikari aut Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji MAZDA 3 2.0 AWD Hikari aut Hatchback VII to od 141 900 do 142 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi 132 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 3 2.0 AWD Hikari aut Hatchback VII wynosi 180 KM. Silnik MAZDA 3 2.0 AWD Hikari aut Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 3 2.0 AWD Hikari aut Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 3 2.0 AWD Hikari aut Hatchback VII osiąga moment obrotowy 224 Nm. MAZDA 3 2.0 AWD Hikari aut Hatchback VII posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 3 2.0 AWD Hikari aut Hatchback VII to benzyna.

Warto nadmienić, że MAZDA 3 2.0 AWD Hikari aut Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1019 litrów. Wymiary samochodu: 4660 mm długości, 1795 mm szerokości, 1440 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 3 2.0 AWD Hikari aut Hatchback VII 180KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne MAZDA 3 2.0 AWD Hikari aut Hatchback VII 180KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 180 KM
Momen obrotowy 224 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd na 4 koła

Wymiary MAZDA 3 2.0 AWD Hikari aut Hatchback VII 180KM (benzyna)

Długość 4660 mm
Szerokość od 1795 mm do 2028 mm
Rozstaw osi 2725 mm
Wysokość 1440 mm
Masa własna 1409 kg
Masa całkowita 2013 kg

Wyposażenie MAZDA 3 2.0 AWD Hikari aut Hatchback VII 180KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tapicerka skórzana 2019 - obecnie Standard
Lampy ksenonowe ze spryskiwaczami 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
EBA - elektroniczny asystent hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalizowany 2019 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 800 PLN
Czujniki parkowania - tył 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy regulowany elektrycznie z pamięcią 2019 - obecnie Standard
Lakier uni 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
ABS 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2019 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie, ogrzewane 2019 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny MAZDA 3 2.0 AWD Hikari aut Hatchback VII 180KM (benzyna)

grudzień 2019 - obecnie 142 900 PLN
czerwiec 2019 - listopad 2019 141 900 PLN

Zdjęcia MAZDA 3 2.0 AWD Hikari aut Hatchback VII 180KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

MAZDA 3 - Wiadomości

Mazda 3 - podstawowa wersja drożeje, ale ma mocniejszy silnik
Początek 2020 roku przyniósł pewne zmiany w cenniku i gamie silnikowej Mazdy 3. Kompaktowy model podrożał o 5 tysięcy złotych, ale pod maskę trafiła mocniejsza jednostka napędowa.

Nowa Mazda 3. Samochód kompaktowy inny niż wszystkie
Początek nowej ery - tak Japończycy opisują nową Mazdę 3. Faktycznie, najnowszy kompakt w gamie Mazdy śmiało puka do klasy premium i okazuje się, że ma ku temu solidne argumenty. Trójka prezentuje kolejny krok w rozwoju języka projektowania KODO, zachwyca niezwykle dopracowanym, minimalistycznym wnętrzem, a pod maską skrywa innowacyjny silnik Skyactiv-X. To jeden z najciekawszych kompaktów od lat.

Opinie Moto.pl: Mazda 3 Skyactiv-G 2.0 122 KM aut.: liczą się detale
Spoglądając na sylwetkę nowej Mazdy 3 w wersji hatchback odnoszę wrażenie, że choć linia nadwozia jest dość typowa dla tej klasy pojazdów, to detale stylizacyjne nadają jej nietuzinkowego sznytu.

Opinie Moto.pl: Mazda 3 sedan 2.0 Skyactiv-G. Zupełnie inaczej
Mazda podąża swoją drogą - to jeden z najczęściej powtarzanych sloganów, jakie pojawiają w tekstach dotyczących tej marki. Po tygodniu z nową Mazdą 3 nie mogę się jednak z tym nie zgodzić. Trójka to kompakt inny niż wszystkie.