MAZDA 3 2.0 AWD Enso Hatchback VII 180KM (benzyna) (2019 - obecnie)

MAZDA 3 2.0 AWD Enso Hatchback VII 180KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2019 do dziś. MAZDA 3 2.0 AWD Enso Hatchback VII to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji MAZDA 3 2.0 AWD Enso Hatchback VII to od 140 900 do 141 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi 132 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 3 2.0 AWD Enso Hatchback VII wynosi 180 KM. Silnik MAZDA 3 2.0 AWD Enso Hatchback VII jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 3 2.0 AWD Enso Hatchback VII przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 3 2.0 AWD Enso Hatchback VII osiąga moment obrotowy 224 Nm. MAZDA 3 2.0 AWD Enso Hatchback VII posiada napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 3 2.0 AWD Enso Hatchback VII to benzyna.

Warto nadmienić, że MAZDA 3 2.0 AWD Enso Hatchback VII posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1019 litrów. Wymiary samochodu: 4660 mm długości, 1795 mm szerokości, 1440 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 3 2.0 AWD Enso Hatchback VII 180KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne MAZDA 3 2.0 AWD Enso Hatchback VII 180KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 180 KM
Momen obrotowy 224 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd na 4 koła

Wymiary MAZDA 3 2.0 AWD Enso Hatchback VII 180KM (benzyna)

Długość 4660 mm
Szerokość od 1795 mm do 2028 mm
Rozstaw osi 2725 mm
Wysokość 1440 mm
Masa własna 1376 kg
Masa całkowita 1980 kg

Wyposażenie MAZDA 3 2.0 AWD Enso Hatchback VII 180KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tapicerka skórzana 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lampy ksenonowe ze spryskiwaczami 2020 - obecnie Standard
EBA - elektroniczny asystent hamowania 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalizowany 2020 - obecnie Standard (w pakiecie) 2 800 PLN
Czujniki parkowania - tył 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy regulowany elektrycznie z pamięcią 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier uni 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
ABS 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2020 - obecnie Standard (indywidualny)
Lusterka boczne regulowane elektrycznie, ogrzewane 2020 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny MAZDA 3 2.0 AWD Enso Hatchback VII 180KM (benzyna)

grudzień 2019 - obecnie 141 900 PLN
czerwiec 2019 - listopad 2019 140 900 PLN

Zdjęcia MAZDA 3 2.0 AWD Enso Hatchback VII 180KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-vii

MAZDA 3 - Wiadomości

Mazda 3 dostanie turbodoładowanie i napęd na cztery koła. Koniec silników wolnossących?
Mazda jest jednym z ostatnich bastionów wolnossącej motoryzacji. Firma postanowiła jednak wpuścić sprężarki do swojej gamy silnikowej, razem z napędem na cztery koła. Taka wersja trójki wygląda bardzo obiecująco, ale niestety nie trafi do Europy.

Benzyna, która działa jak diesel. Jak jeździ się mazdą z silnikiem Skyactiv-X?
Miałem okazję tydzień jeździć nową "trójką" z silnikiem Skyactiv-X. Nie zamierzam zanudzać was szczegółami technicznymi, a odpowiedzieć na najczęściej pojawiające się pytania. Czy laik zauważy różnicę, a łączenie benzyny z dieslem w ogóle ma sens?

Limitowane Mazdy z okazji 100-lecia marki. Współczesne modele nawiązują do R360 Coupe
Mazda w tym roku obchodzi swoje setne urodziny. Z okazji okrągłej rocznicy, japoński producent przygotował wersje specjalne swoich obecnych modeli. Mają one nawiązywać do pierwszej osobowej Mazdy w historii - modelu R360 Coupe.

Mazda 3 - podstawowa wersja drożeje, ale ma mocniejszy silnik
Początek 2020 roku przyniósł pewne zmiany w cenniku i gamie silnikowej Mazdy 3. Kompaktowy model podrożał o 5 tysięcy złotych, ale pod maskę trafiła mocniejsza jednostka napędowa.

Nowa Mazda 3. Samochód kompaktowy inny niż wszystkie
Początek nowej ery - tak Japończycy opisują nową Mazdę 3. Faktycznie, najnowszy kompakt w gamie Mazdy śmiało puka do klasy premium i okazuje się, że ma ku temu solidne argumenty. Trójka prezentuje kolejny krok w rozwoju języka projektowania KODO, zachwyca niezwykle dopracowanym, minimalistycznym wnętrzem, a pod maską skrywa innowacyjny silnik Skyactiv-X. To jeden z najciekawszych kompaktów od lat.