MAZDA 3 2.0 Skyenergy EU6 Hatchback V 120KM

MAZDA 3 2.0 Skyenergy EU6 Hatchback V 120KM (benzyna) (2015 - 2016)

MAZDA 3 2.0 Skyenergy EU6 Hatchback V 120KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2016 roku. MAZDA 3 2.0 Skyenergy EU6 Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 3 2.0 Skyenergy EU6 Hatchback V wynosi 120 KM. Silnik MAZDA 3 2.0 Skyenergy EU6 Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1998 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 3 2.0 Skyenergy EU6 Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 3 2.0 Skyenergy EU6 Hatchback V osiąga moment obrotowy 210 Nm. MAZDA 3 2.0 Skyenergy EU6 Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 3 2.0 Skyenergy EU6 Hatchback V to benzyna.

Warto nadmienić, że MAZDA 3 2.0 Skyenergy EU6 Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1250 litrów. Wymiary samochodu: 4465 mm długości, 1755 mm szerokości, 1450 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 3 2.0 Skyenergy EU6 Hatchback V 120KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne MAZDA 3 2.0 Skyenergy EU6 Hatchback V 120KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 120 KM
Momen obrotowy 210 Nm
Pojemność skokowa silnika 1998 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 3 2.0 Skyenergy EU6 Hatchback V 120KM (benzyna)

Długość 4465 mm
Szerokość od 1755 mm do 2053 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Wysokość 1450 mm
Masa własna 1205 kg
Masa całkowita 1815 kg

Wyposażenie MAZDA 3 2.0 Skyenergy EU6 Hatchback V 120KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Kamera cofania 2016 Standard
Tuner cyfrowy DAB 2016 Standard (indywidualny)
Oświetlanie drogi do domu (funkcja Leaving / Coming Home) 2016 Standard (indywidualny)
Fotel kierowcy z regulacją wysokości 2016 Standard (indywidualny)
Fotel pasażera z regulacją wysokości 2016 Standard (indywidualny)
Tapicerka zamszowa z czerwonymi przeszyciami 2016 Standard
Felgi aluminiowe 18 Gun Metallic z ogumieniem 215/45 2016 Standard
Systemy bezpieczeństwa i-ACTIVSENSE 2016 Standard
Światła do jazdy dziennej 2016 Standard (indywidualny)
Światła do jazdy dziennej LED 2016 Standard

Ceny MAZDA 3 2.0 Skyenergy EU6 Hatchback V 120KM (benzyna)

marzec 2016 - grudzień 2016 77 990 PLN
styczeń 2016 - luty 2016 76 990 PLN
maj 2015 - grudzień 2015 76 400 PLN

Zdjęcia MAZDA 3 2.0 Skyenergy EU6 Hatchback V 120KM (benzyna)

Inne wersje generacja-v

MAZDA 3 - Wiadomości

Mazda 3 dostanie turbodoładowanie i napęd na cztery koła. Koniec silników wolnossących?
Mazda jest jednym z ostatnich bastionów wolnossącej motoryzacji. Firma postanowiła jednak wpuścić sprężarki do swojej gamy silnikowej, razem z napędem na cztery koła. Taka wersja trójki wygląda bardzo obiecująco, ale niestety nie trafi do Europy.

Benzyna, która działa jak diesel. Jak jeździ się mazdą z silnikiem Skyactiv-X?
Miałem okazję tydzień jeździć nową "trójką" z silnikiem Skyactiv-X. Nie zamierzam zanudzać was szczegółami technicznymi, a odpowiedzieć na najczęściej pojawiające się pytania. Czy laik zauważy różnicę, a łączenie benzyny z dieslem w ogóle ma sens?

Limitowane Mazdy z okazji 100-lecia marki. Współczesne modele nawiązują do R360 Coupe
Mazda w tym roku obchodzi swoje setne urodziny. Z okazji okrągłej rocznicy, japoński producent przygotował wersje specjalne swoich obecnych modeli. Mają one nawiązywać do pierwszej osobowej Mazdy w historii - modelu R360 Coupe.

Mazda 3 - podstawowa wersja drożeje, ale ma mocniejszy silnik
Początek 2020 roku przyniósł pewne zmiany w cenniku i gamie silnikowej Mazdy 3. Kompaktowy model podrożał o 5 tysięcy złotych, ale pod maskę trafiła mocniejsza jednostka napędowa.

Nowa Mazda 3. Samochód kompaktowy inny niż wszystkie
Początek nowej ery - tak Japończycy opisują nową Mazdę 3. Faktycznie, najnowszy kompakt w gamie Mazdy śmiało puka do klasy premium i okazuje się, że ma ku temu solidne argumenty. Trójka prezentuje kolejny krok w rozwoju języka projektowania KODO, zachwyca niezwykle dopracowanym, minimalistycznym wnętrzem, a pod maską skrywa innowacyjny silnik Skyactiv-X. To jeden z najciekawszych kompaktów od lat.