MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V 105KM

MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V 105KM (diesel) (2016)

MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V 105KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2016 roku. MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 77 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V wynosi 105 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 181 km/h. Silnik MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1498 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V osiąga moment obrotowy 270 Nm. MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V to diesel.

Średnie spalanie MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V wynosi około 4,4 l na 100km. Warto nadmienić, że MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1250 litrów. Wymiary samochodu: 4465 mm długości, 1755 mm szerokości, 1450 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V 105KM (diesel)

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V 105KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,1 l/100km

Dane techniczne MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V 105KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 181 km/h
Moc 105 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1498 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 51
Emisja CO2 114
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V 105KM (diesel)

Długość 4465 mm
Szerokość od 1755 mm do 2053 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Wysokość 1450 mm
Masa własna 1270 kg
Masa całkowita 1870 kg

Wyposażenie MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V 105KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
System monitorowania ciśnienia w ogumieniu 2016 Standard (indywidualny)
Lusterko wsteczne elektrochromatyczne (przyciemniające się) 2016 Standard (indywidualny)
Czujniki parkowania - przód i tył 2016 Standard
Radio CD/MP3 (6 głośników) 2016 Standard (indywidualny)
Reflektory bi-ksenonowe z funkcją doświetlania zakrętów AFS 2016 Standard
Felgi stalowe 16 z ogumieniem 205/60 2016 Standard
Tapicerka materiałowa 2016 Standard (indywidualny)
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 205/60 2016 Standard (indywidualny)
System monitorowania tyłu pojazdu RVM 2016 Standard
Lakier mika 2016 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN

Ceny MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V 105KM (diesel)

marzec 2016 - grudzień 2016 83 990 PLN
styczeń 2016 - luty 2016 82 990 PLN

Zdjęcia MAZDA 3 1.5 D Skymotion Hatchback V 105KM (diesel)

Inne wersje generacja-v

MAZDA 3 - Wiadomości

Mazda 3 - podstawowa wersja drożeje, ale ma mocniejszy silnik
Początek 2020 roku przyniósł pewne zmiany w cenniku i gamie silnikowej Mazdy 3. Kompaktowy model podrożał o 5 tysięcy złotych, ale pod maskę trafiła mocniejsza jednostka napędowa.

Nowa Mazda 3. Samochód kompaktowy inny niż wszystkie
Początek nowej ery - tak Japończycy opisują nową Mazdę 3. Faktycznie, najnowszy kompakt w gamie Mazdy śmiało puka do klasy premium i okazuje się, że ma ku temu solidne argumenty. Trójka prezentuje kolejny krok w rozwoju języka projektowania KODO, zachwyca niezwykle dopracowanym, minimalistycznym wnętrzem, a pod maską skrywa innowacyjny silnik Skyactiv-X. To jeden z najciekawszych kompaktów od lat.

Opinie Moto.pl: Mazda 3 Skyactiv-G 2.0 122 KM aut.: liczą się detale
Spoglądając na sylwetkę nowej Mazdy 3 w wersji hatchback odnoszę wrażenie, że choć linia nadwozia jest dość typowa dla tej klasy pojazdów, to detale stylizacyjne nadają jej nietuzinkowego sznytu.

Opinie Moto.pl: Mazda 3 sedan 2.0 Skyactiv-G. Zupełnie inaczej
Mazda podąża swoją drogą - to jeden z najczęściej powtarzanych sloganów, jakie pojawiają w tekstach dotyczących tej marki. Po tygodniu z nową Mazdą 3 nie mogę się jednak z tym nie zgodzić. Trójka to kompakt inny niż wszystkie.