MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV 115KM

MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV 115KM (diesel) (2011 - 2013)

MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV 115KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2011 do 2013 roku. MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV wynosi 115 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 186 km/h. Silnik MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1560 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV przypadają 2 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV osiąga moment obrotowy 270 Nm. MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV to diesel.

Średnie spalanie MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV wynosi około 4,3 l na 100km. Warto nadmienić, że MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4460 mm długości, 1755 mm szerokości, 1470 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV 115KM (diesel)

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV 115KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,8 l/100km

Dane techniczne MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV 115KM (diesel)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 186 km/h
Moc 115 KM
Momen obrotowy 270 Nm
Pojemność skokowa silnika 1560 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Emisja CO2 115
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 2
Rozmiar opony 205/55 R16
Rozmiar felgi R16
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV 115KM (diesel)

Długość 4460 mm
Szerokość 1755 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1470 mm
Masa własna 1255 kg
Masa całkowita 1830 kg

Wyposażenie MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV 115KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalizowany 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Lakier mika 2012 - 2013 Standard (w pakiecie) 2 000 PLN
Nawigacja satelitarna Sanyo TomTom 2012 - 2013 Standard
Klimatyzacja 2011 - 2013 Standard
Klimatyzacja automatyczna 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
EBA - elektroniczny asystent hamowania 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Ogrzewanie przednich foteli 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
ABS 2011 - 2013 Standard (indywidualny)
EBD - elektroniczny rozdział sił hamowania 2011 - 2013 Standard (indywidualny)

Ceny MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV 115KM (diesel)

styczeń 2012 - listopad 2013 87 400 PLN
październik 2011 - grudzień 2011 85 900 PLN

Zdjęcia MAZDA 3 1.6 CD Exclusive + Hatchback IV 115KM (diesel)

Inne wersje generacja-iv

MAZDA 3 - Wiadomości

Mazda 3 dostanie turbodoładowanie i napęd na cztery koła. Koniec silników wolnossących?
Mazda jest jednym z ostatnich bastionów wolnossącej motoryzacji. Firma postanowiła jednak wpuścić sprężarki do swojej gamy silnikowej, razem z napędem na cztery koła. Taka wersja trójki wygląda bardzo obiecująco, ale niestety nie trafi do Europy.

Benzyna, która działa jak diesel. Jak jeździ się mazdą z silnikiem Skyactiv-X?
Miałem okazję tydzień jeździć nową "trójką" z silnikiem Skyactiv-X. Nie zamierzam zanudzać was szczegółami technicznymi, a odpowiedzieć na najczęściej pojawiające się pytania. Czy laik zauważy różnicę, a łączenie benzyny z dieslem w ogóle ma sens?

Limitowane Mazdy z okazji 100-lecia marki. Współczesne modele nawiązują do R360 Coupe
Mazda w tym roku obchodzi swoje setne urodziny. Z okazji okrągłej rocznicy, japoński producent przygotował wersje specjalne swoich obecnych modeli. Mają one nawiązywać do pierwszej osobowej Mazdy w historii - modelu R360 Coupe.

Mazda 3 - podstawowa wersja drożeje, ale ma mocniejszy silnik
Początek 2020 roku przyniósł pewne zmiany w cenniku i gamie silnikowej Mazdy 3. Kompaktowy model podrożał o 5 tysięcy złotych, ale pod maskę trafiła mocniejsza jednostka napędowa.

Nowa Mazda 3. Samochód kompaktowy inny niż wszystkie
Początek nowej ery - tak Japończycy opisują nową Mazdę 3. Faktycznie, najnowszy kompakt w gamie Mazdy śmiało puka do klasy premium i okazuje się, że ma ku temu solidne argumenty. Trójka prezentuje kolejny krok w rozwoju języka projektowania KODO, zachwyca niezwykle dopracowanym, minimalistycznym wnętrzem, a pod maską skrywa innowacyjny silnik Skyactiv-X. To jeden z najciekawszych kompaktów od lat.