MAZDA 3 2.0 Sport Hatchback III 151KM (benzyna) (2009 - 2011)

MAZDA 3 2.0 Sport Hatchback III 151KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2009 do 2011 roku. MAZDA 3 2.0 Sport Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 111 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji MAZDA 3 2.0 Sport Hatchback III wynosi 151 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 206 km/h. Silnik MAZDA 3 2.0 Sport Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1999 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 3 2.0 Sport Hatchback III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy MAZDA 3 2.0 Sport Hatchback III osiąga moment obrotowy 191 Nm. MAZDA 3 2.0 Sport Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 3 2.0 Sport Hatchback III to benzyna.

Średnie spalanie MAZDA 3 2.0 Sport Hatchback III wynosi około 6,8 l na 100km. Warto nadmienić, że MAZDA 3 2.0 Sport Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4490 mm długości, 1755 mm szerokości, 1470 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 3 2.0 Sport Hatchback III 151KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania MAZDA 3 2.0 Sport Hatchback III 151KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,8 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 9,3 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,4 l/100km

Dane techniczne MAZDA 3 2.0 Sport Hatchback III 151KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 206 km/h
Moc 151 KM
Momen obrotowy 191 Nm
Pojemność skokowa silnika 1999 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 55
Emisja CO2 159
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/50 R17
Rozmiar felgi R17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary MAZDA 3 2.0 Sport Hatchback III 151KM (benzyna)

Długość 4490 mm
Szerokość 1755 mm
Rozstaw osi 2640 mm
Wysokość 1470 mm
Masa własna 1270 kg
Masa całkowita 1835 kg

Wyposażenie MAZDA 3 2.0 Sport Hatchback III 151KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier metalizowany 2011 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Lakier mika 2011 Standard (w pakiecie) 1 900 PLN
Fotele sportowe - przód 2010 - 2011 Standard
Dywaniki welurowe 2010 - 2011 Standard
Zderzaki sportowe - przód i tył 2010 - 2011 Standard
Zamek centralny z pilotem 2010 - 2011 Standard (indywidualny)
Tapicerka skórzana 2010 - 2011 Standard
Fotel kierowcy regulowany elektrycznie z pamięcią 2010 - 2011 Standard
Alarm 2010 - 2011 Standard
Spryskiwacze reflektorów 2010 - 2011 Standard (indywidualny)

Ceny MAZDA 3 2.0 Sport Hatchback III 151KM (benzyna)

styczeń 2011 - grudzień 2011 90 900 PLN
wrzesień 2010 - grudzień 2010 90 400 PLN
kwiecień 2010 - sierpień 2010 88 900 PLN
maj 2009 - marzec 2010 93 900 PLN

Zdjęcia MAZDA 3 2.0 Sport Hatchback III 151KM (benzyna)

Inne wersje generacja-iii

MAZDA 3 - Wiadomości

Limitowane Mazdy z okazji 100-lecia marki. Współczesne modele nawiązują do R360 Coupe
Mazda w tym roku obchodzi swoje setne urodziny. Z okazji okrągłej rocznicy, japoński producent przygotował wersje specjalne swoich obecnych modeli. Mają one nawiązywać do pierwszej osobowej Mazdy w historii - modelu R360 Coupe.

Mazda 3 - podstawowa wersja drożeje, ale ma mocniejszy silnik
Początek 2020 roku przyniósł pewne zmiany w cenniku i gamie silnikowej Mazdy 3. Kompaktowy model podrożał o 5 tysięcy złotych, ale pod maskę trafiła mocniejsza jednostka napędowa.

Nowa Mazda 3. Samochód kompaktowy inny niż wszystkie
Początek nowej ery - tak Japończycy opisują nową Mazdę 3. Faktycznie, najnowszy kompakt w gamie Mazdy śmiało puka do klasy premium i okazuje się, że ma ku temu solidne argumenty. Trójka prezentuje kolejny krok w rozwoju języka projektowania KODO, zachwyca niezwykle dopracowanym, minimalistycznym wnętrzem, a pod maską skrywa innowacyjny silnik Skyactiv-X. To jeden z najciekawszych kompaktów od lat.

Opinie Moto.pl: Mazda 3 Skyactiv-G 2.0 122 KM aut.: liczą się detale
Spoglądając na sylwetkę nowej Mazdy 3 w wersji hatchback odnoszę wrażenie, że choć linia nadwozia jest dość typowa dla tej klasy pojazdów, to detale stylizacyjne nadają jej nietuzinkowego sznytu.

Mazda 3 - sedan klasy średniej, ale jednak wyższej. Przeglądamy topową wersję
Mimo mody na wszelkiej maści crossovery, sedany wciąż mają się dobrze. W udany sposób łączą funkcje reprezentacyjne z praktycznością. Mogą też atrakcyjnie wyglądać i gwarantować pewne właściwości jezdne. Ciekawym przypadkiem jest Mazda 3. Producent stosuje w niej duże silniki i wyposażenie dorównujące autom z metką premium.