MAZDA 3 Hatchback III (2009 - 2011)

MAZDA 3 Hatchback III

Generacja była produkowana od 2009 do 2011 roku. MAZDA 3 Hatchback III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi od 77 do 191 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji MAZDA 3 Hatchback III wynosi od 105 do 260 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi od 185 do 208 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 12,2 s. Silnik MAZDA 3 Hatchback III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności od 1560 do 2261 cm3. Na każdy cylinder w silniku MAZDA 3 Hatchback III przypadają od 2 do 4 zaworów.

Cały układ napędowy MAZDA 3 Hatchback III osiąga moment obrotowy od 145 do 400 Nm. MAZDA 3 Hatchback III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ MAZDA 3 Hatchback III to benzyna lub diesel.

Średnie spalanie MAZDA 3 Hatchback III w zależności od wersji silnika, waha się od 4,5 do 6,8 l na 100km. Warto nadmienić, że MAZDA 3 Hatchback III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1360 litrów. Wymiary samochodu: od 4460 do 4505 mm długości, od 1755 do 1770 mm szerokości, od 1460 do 1470 mm wysokości.

Opinie o MAZDA 3 Hatchback III

Ocena ogólna:
(4 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników MAZDA 3 Hatchback III

Zdjęcia MAZDA 3 Hatchback III

MAZDA 3 - Wiadomości

Benzyna, która działa jak diesel. Jak jeździ się mazdą z silnikiem Skyactiv-X?
Miałem okazję tydzień jeździć nową "trójką" z silnikiem Skyactiv-X. Nie zamierzam zanudzać was szczegółami technicznymi, a odpowiedzieć na najczęściej pojawiające się pytania. Czy laik zauważy różnicę, a łączenie benzyny z dieslem w ogóle ma sens?

Limitowane Mazdy z okazji 100-lecia marki. Współczesne modele nawiązują do R360 Coupe
Mazda w tym roku obchodzi swoje setne urodziny. Z okazji okrągłej rocznicy, japoński producent przygotował wersje specjalne swoich obecnych modeli. Mają one nawiązywać do pierwszej osobowej Mazdy w historii - modelu R360 Coupe.

Mazda 3 - podstawowa wersja drożeje, ale ma mocniejszy silnik
Początek 2020 roku przyniósł pewne zmiany w cenniku i gamie silnikowej Mazdy 3. Kompaktowy model podrożał o 5 tysięcy złotych, ale pod maskę trafiła mocniejsza jednostka napędowa.

Nowa Mazda 3. Samochód kompaktowy inny niż wszystkie
Początek nowej ery - tak Japończycy opisują nową Mazdę 3. Faktycznie, najnowszy kompakt w gamie Mazdy śmiało puka do klasy premium i okazuje się, że ma ku temu solidne argumenty. Trójka prezentuje kolejny krok w rozwoju języka projektowania KODO, zachwyca niezwykle dopracowanym, minimalistycznym wnętrzem, a pod maską skrywa innowacyjny silnik Skyactiv-X. To jeden z najciekawszych kompaktów od lat.

Opinie Moto.pl: Mazda 3 Skyactiv-G 2.0 122 KM aut.: liczą się detale
Spoglądając na sylwetkę nowej Mazdy 3 w wersji hatchback odnoszę wrażenie, że choć linia nadwozia jest dość typowa dla tej klasy pojazdów, to detale stylizacyjne nadają jej nietuzinkowego sznytu.