LEXUS

LEXUS

LEXUS
Toyota powołała markę Lexus do życia z jednym prostym zadaniem – wykroić jak największy kawałek z segmentu samochodów premium. Kiedy Toyota walczy na rynku o przeciętnego klienta, tak Lexus ma bić się o tych z o wiele grubszym portfelem. Pierwszy model z 1989 roku, limuzyna Lexus LS rzuciła rękawicę takim samochodom, jak Mercedes klasy S, BMW serii 7 oraz Jaguar XJ.

Później do palety wygodnych luksusowych samochodów dołączyły te ze sportowym zacięciem. Najlepszym przykładem jest oczywiście spektakularny supersamochód Lexus LFA, przez niektórych okrzyknięty „najlepszych samochodem ostatnich lat”.

Potężnej, diablo szybkiej i kosmicznie drogiej bestii LFA już nie kupimy, ale w salonach Japończyków i tak znajdziemy kilka świetnych modeli z klasy premium. W Polsce to Lexusy:
CT, IS, GS, LS, RX, NX oraz RC.

Modele LEXUS

2016 - obecnie
LEXUS LC
2014 - obecnie
LEXUS RC
2014 - obecnie
LEXUS NX
2010 - obecnie
LEXUS CT
2003 - 2014
LEXUS GX
1999 - obecnie
LEXUS IS

LEXUS - Wiadomości

Lexus CT200h przechodzi szybki lifting na do widzenia
Po siedmiu latach od premiery Lexus CT 200h przeszedł kolejny face-lifting. Jednak nie mamy dobrych wiadomości dla wszystkich fanów japońskiego kompakta z silnikiem hybrydowym. Samochód powoli kończy swoją karierę.

Lexus NX | Nowa twarz w Szanghaju
Japoński SUV doczekał się faceliftingu po kilku latach obecności na rynku. Nowa odsłona Lexusa NX miała premierę podczas targów motoryzacyjnych w Szanghaju. Zobaczcie, co się zmieniło

Lexus LS 500 F Sport | Najmocniejszy w gamie
Japoński producent odsłonił najmocniejszą wersję topowej limuzyny. Lexus LS 500 F Sport oferuje najwyższy poziom komfortu i sportowe osiągi

Lexus NX | Już za chwilę premiera
Popularny crossover jest już na rynku trzy lata, a to najwyższy czas żeby przejść facelifting. Odświeżona wersja zadebiutuje na targach motoryzacyjnych w Szanghaju, a tymczasem producent odsłonił kolejne zdjęcia prezentujące szczegóły

Salon Genewa 2017 | Lexus LC 500h | Flagowa hybryda
Zupełnie nowego Lexusa LS zaprezentowano w Detroit. Do Europy Japończycy przywieźli 354-konną hybrydę