lancia phedra

Więcej o:

lancia phedra

  • Ulysse i Phedra zakończą swój żywot

    zaprezentowano nową generację tych aut. Jedynie Fiat zachował nazwę, pozostałe marki odświeżyły swoje. Tym razem były to: Citroen C8, Lancia Phedra i Peugeot 807. Pod maskami można znaleźć wyłącznie silniki PSA (benzynowe EW i wysokoprężne DW) oraz od 2003 roku także topowy V6 3.0 (ES9). Sukces okazał

  • CITROEN C8

    Citroen C8 i Peugeot 807 są niemal bliźniaczo podobne. Wymiary, ba, nawet większość blach nadwozia C8 ma identyczne jak 807. Na dobrą sprawę te auta różnią się tylko przednimi i tylnymi światłami. Czy to nie za mało? No cóż, przez to rynek motoryzacyjny staje się trochę nudny, ale wygląda na to, że

  • Wynik, Dane techniczne

    - tarcze Ogumienie: 215/65 R 15 e k o n o m i a Zużycie paliwa : 10,1/5,9/7,4 l/100 km Cena: b.d. Gwarancja: rok bez limitu km Konkurencja: Chrysler Voyager, Fiat Ulysse, Ford Galaxy, Lancia Phedra, Peugeot 807, Renault Espace, Seat Alhambra, VW Sharan OCENA KOŃCOWA W przeciwieństwie do Peugeota 807

  • TOP FIVE | DUŻE VANY

    klietów ciekawymi rozwiązaniami i wyglądem. Poza tym ma komfortowe wnętrze i zapewnia bardzo dobrą widoczność. 5. Citroen C8, Peugeot 807, Fiat Ulysse, Lancia Phedra (Citroen 2.0 Diesel 138 KM - 140 tys. zł) To samochody, które również oczekują następców. Podobnie jak w przypadku Espace to nie najlepszy

  • Kia Carnival 2.9 CRDI - karnawał obietnic

    ciemna ze wskazaniem na czerń. Z tym coś trzeba zrobić, bo konkurencja lepiej jeździ i lepiej gospodaruje paliwem. A trzeba dodać, że koreański minivan nie jest szczególnie tani. W testowanej, najbogatszej wersji może być konkurencyjny dla Chryslera Grand Voyagera 2.8 CRD, Citroëna C8 2.0 HDI czy Lancii

  • Top 5 (+2) | Auta na wakacje do 50 tys. zł

    drzwi boczne! Ok, nie porywa może swoim wyglądem, podobnie zresztą jak jego techniczni bracia bliźniacy - Peugeot 807, Lancia Phedra i Fiat Ulysse. Wszystkie one zostały zastąpione przez mniejsze modele (poza Lancią, której następcą jest Chrysler Voyager) i nie są już produkowane. Nigdy też

Copyright © Agora SA