KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I 200KM (diesel) (2017 - obecnie)

KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I 200KM (diesel)

Wersja jest produkowana od roku 2017 do dziś. KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I to klasa wyższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I to od 193 900 do 196 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi 147 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I wynosi 200 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 225 km/h. Silnik KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 2199 cm3. Na każdy cylinder w silniku KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I osiąga moment obrotowy 440 Nm. KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I posiada napęd tylny a typ paliwa na jaki jeździ KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I to diesel.

Średnie spalanie KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I wynosi około 6,4 l na 100km. Warto nadmienić, że KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4830 mm długości, 1870 mm szerokości, 1400 mm wysokości.

Opinie o KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I 200KM (diesel)

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I 200KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,5 l/100km

Dane techniczne KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I 200KM (diesel)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 225 km/h
Moc 200 KM
Momen obrotowy 440 Nm
Pojemność skokowa silnika 2199 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 60
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/50 R17
Rozmiar felgi 7.0J x 17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd tylny

Wymiary KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I 200KM (diesel)

Długość 4830 mm
Szerokość 1870 mm
Rozstaw osi 2905 mm
Wysokość 1400 mm
Masa własna 1703 kg
Masa całkowita 2260 kg

Wyposażenie KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I 200KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier uni 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 000 PLN
Zestaw kameralnego podświetlenia wnętrza 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Chromowane nakładki na próg załadunkowy w bagażniku 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Nakładki na pedały, metalowe 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Smart Neutral Coasting - tryb aktywnego żeglowania 2018 - obecnie Standard (indywidualny)
Zawieszenie sportowe, elektrycznie regulowane 2018 - obecnie Standard (w pakiecie) 3 500 PLN
Funkcja oświetlania drogi do domu 2017 - obecnie Standard (indywidualny)
BAS - asystent układu hamulcowego 2017 - obecnie Standard (indywidualny)
Lampki do czytania z przodu 2017 - obecnie Standard (indywidualny)

Ceny KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I 200KM (diesel)

lipiec 2018 - obecnie 196 900 PLN
sierpień 2017 - czerwiec 2018 193 900 PLN

Zdjęcia KIA Stinger 2.2 CRDi GT Line Hatchback I 200KM (diesel)

Inne wersje generacja-i

KIA Stinger - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Kia Stinger GT 3.3 V6 T-GDI 370 KM 8AT - zmienić zasady gry!
Kią Stinger Koreańczycy zmieniają zasady gry - z przytupem wkraczają do segmentu, gdzie królują niemieccy producenci klasy premium. I robią to w wielkim stylu. Kia Stinger to wizytówka koreańskiej marki i pokaz jej możliwości.

Kia z rekordem sprzedaży w Polsce i w Europie
Miniony kwartał był dla marki Kia najlepszym w historii. To wszystko zasługa przemyślanej gamy modelowej, idealnie wpasowującej się w gusta klientów. A ci coraz częściej porzucają niemiecką nudę, na rzecz koreańskiego powiewu świeżości.

Kia Stinger GTS - mocna wersja z V6 i specjalnym trybem do driftu
Kia Stinger doczeka się specjalnej wersji GTS. Najciekawszy będzie w niej nowy napęd AWD, który w specjalnym trybie Drift Mode będzie mógł przekazać całą moc na tył.