KIA Ceed Hatchback V (2018 - obecnie)

KIA Ceed Hatchback V

Generacja jest produkowana od roku 2018 do dziś. KIA Ceed Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej generacji KIA Ceed Hatchback V to od 61 990 do 115 490 PLN.

Moc maksymalna wynosi od 74 do 150 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc generacji KIA Ceed Hatchback V wynosi od 100 do 204 KM. Silnik KIA Ceed Hatchback V jest rzędowy posiadający od 3 do 4 cylidrów o pojemności od 998 do 1591 cm3. Na każdy cylinder w silniku KIA Ceed Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy KIA Ceed Hatchback V osiąga moment obrotowy od 134 do 280 Nm. KIA Ceed Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ KIA Ceed Hatchback V to benzyna lub diesel.

Warto nadmienić, że KIA Ceed Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń. Wymiary samochodu: 4310 mm długości, 1800 mm szerokości, 1447 mm wysokości.

Opinie o KIA Ceed Hatchback V

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Rodzaje silników KIA Ceed Hatchback V

Silniki benzynowe
(2019 - obecnie) 1.6 T-GDI GT Hatchback V 204KM
(2019 - obecnie) 1.6 T-GDI GT DCT Hatchback V 204KM
(2019 - obecnie) 1.4 T-GDI L Business Line Plus Hatchback V 140KM
(2019 - obecnie) 1.4 T-GDI L Business Line Plus DCT Hatchback V 140KM
(2019 - obecnie) 1.0 T-GDI L Business Line Plus Hatchback V 120KM
(2019) 1.4 L Business Line Plus Hatchback V 100KM
(2019 - obecnie) 1.0 T-GDI L Hatchback V 100KM
(2019 - obecnie) 1.0 T-GDI L Business Line Hatchback V 100KM
(2019 - obecnie) 1.0 T-GDI L Business Line Plus Hatchback V 100KM
(2019 - obecnie) 1.0 T-GDI M Hatchback V 100KM
(2019 - obecnie) 1.0 T-GDI S Hatchback V 100KM
(2018 - obecnie) 1.4 T-GDI GT-Line Hatchback V 140KM
(2018 - obecnie) 1.4 T-GDI GT-Line DCT Hatchback V 140KM
(2018 - obecnie) 1.4 T-GDI L Hatchback V 140KM
(2018 - obecnie) 1.4 T-GDI L Business Line Hatchback V 140KM
(2018 - obecnie) 1.4 T-GDI L Business Line DCT Hatchback V 140KM
(2018 - obecnie) 1.4 T-GDI L DCT Hatchback V 140KM
(2018 - obecnie) 1.4 T-GDI M Hatchback V 140KM
(2018 - obecnie) 1.4 T-GDI M DCT Hatchback V 140KM
(2018 - obecnie) 1.4 T-GDI S Hatchback V 140KM
(2018 - obecnie) 1.0 T-GDI GT-Line Hatchback V 120KM
(2018 - obecnie) 1.0 T-GDI L Hatchback V 120KM
(2018 - obecnie) 1.0 T-GDI L Business Line Hatchback V 120KM
(2018 - obecnie) 1.0 T-GDI M Hatchback V 120KM
(2018 - obecnie) 1.0 T-GDI S Hatchback V 120KM
(2018 - 2019) 1.4 L Hatchback V 100KM
(2018 - 2019) 1.4 L Business Line Hatchback V 100KM
(2018 - 2019) 1.4 M Hatchback V 100KM
(2018 - 2019) 1.4 S Hatchback V 100KM

KIA Ceed - Wiadomości

Opinie Moto.pl: Kia ProCeed GT to samochód udany, ale ukryty w głębokiej niszy. Trudno będzie mu się z niej wydostać
Tradyjne kompaktowe auta wciąż sprzedają się dobrze, ale ich udział w rynku maleje. Dzieje się tak z korzyścią dla łamiących wszelkie reguły crossoverów. Co w takim razie powiecie na sportowe kompaktowe kombi z osiągami godnymi klasy GTI?

Dzisiaj do Studia Biznes przyjechała Kia Ceed 1.4 T-GDi. W bardzo rozsądnej konfiguracji
Po kilku drogich i prestiżowych modelach dzisiaj do Studia Biznes przyjechała Kia Ceed w bardzo rozsądnej konfiguracji. Ze 140-konnym silnikiem benzynowym i bez masy dodatkowo płatnych opcji. We wcześniejszych testach pisaliśmy, że to wzór kompaktowego auta. A co o nowym Ceedzie myśli redaktor naczelny Moto.pl?

Kia wyceniła kompaktowe hybrydy plug-in. XCeed i Ceed kombi za niecałe 130 tys. zł
Dwa kompaktowe modele z gamy Kii pojawiły się na rynku jako hybrydy typu plug-in, czyli z możliwością ładowania z gniazdka. Kia Ceed kombi i crossover XCeed właśnie zostały wycenione. Trzeba za nie zapłacić około 130 tysięcy złotych.