JEEP

JEEP

JEEP
Jeep to po prostu synonim samochodu terenowego. Korzenie marki sięgają roku 1941 i kontraktu, jaki firma Willys dostała od amerykańskiej armii – ich świetne auto stało się jednym z symboli wojny. W 1950 roku Willys zastrzegł nazwę Jeep i samochody mogły przejść do cywila pod dobrze nam znaną dzisiaj nazwą (wcześniej parę firm zgłaszało swoje prawa do „jeepa”). W międzyczasie Jeep został przejęty przez Chryslera, tak więc dzisiaj jest częścią molocha Fiat Chrysler Automobiles.
Amerykanie nie zapominają o Polsce. W salonach w naszym kraju znajdziemy parę Jeepów – Renegade, Compass, Wrangler, Cherokee oraz Grand Cherokee. Tak więc każdy, szukający auta, które poradzi sobie w trudnych warunkach terenowych, powinien znaleźć coś dla siebie.

Modele JEEP

2014 - obecnie
JEEP Renegade
2007 - 2012
JEEP Patriot
2007 - obecnie
JEEP Compass
2002 - 2008
JEEP Liberty

JEEP - Wiadomości

Wraca Studio Biznes. W trzecim odcinku sprawdzamy, ile jest Jeepa w Jeepie Compass
Studio Biznes to program na żywo Gazety.pl, który możecie oglądać co środę o 12.00. Prowadzi Łukasz Kijek. To nie tylko nowości gospodarcze i najważniejsze informacje ze świata biznesu. W każdym programie redaktor naczelny Moto.pl, Tomasz Korniejew, prezentuje wyjątkowy samochód. <br>W trzecim odcinku do studia przyjechał Jeep Compass.

Opinie Moto.pl - Jeep Grand Cherokee Trackhawk. Jak się żyje z najszybszym SUV-em świata
To najbardziej absurdalny samochód, jaki możesz kupić. Ciężki, drogi w utrzymaniu i piekielnie szybki. Esencja Ameryki na kołach.

Jeździliśmy najciekawszą wersją Jeepa Wranglera - modelem Unlimited Rubicon
Jeep Wrangler to amerykańska ikona, jeden z najbardziej charakterystycznych samochodów terenowych w historii. Pozostając w stylistyce pasującej do USA trzeba nazwać go ostatnim Mohikaninem na rynku klasycznych terenówek.

Jeep Gladiator szturmem wjeżdża do Europy. Czy Wrangler-pickup zdobędzie rynek?
Jeep Gladiator bazuje na terenowym Wranglerze. Z tą jednak różnicą, że jest znacznie dłuższym pickupem. Choć tego typu auta nie cieszą się w Europie zbytnią popularnością, nowy Jeep trafi także na Stary Kontynent.

Opinie Moto.pl: Jeep Grand Cherokee Summit 3.0 V6 CRD - dwie i pół tony testosteronu
Amerykanie wszystko muszą mieć duże - jak burger, to podwójny, jak felgi, to 22-calowe, a jak samochód, to największy jaki się da. Jeep Grand Cherokee to typowy przedstawiciel swojego gatunku - wielki, ciężki i hojnie obdarzony chromem. Jednak te dwie i pół tony testosteronu w codziennym obyciu są bardziej przyjazne, niż mogłoby się wydawać.