JAGUAR I-Pace

JAGUAR I-Pace

JAGUAR I-Pace

JAGUAR I-Pace posiada nadwozie typu kombi. Model jest produkowany od roku 2018 do dziś. W tym czasie powstała 1 generacja tego modelu. JAGUAR I-Pace to klasa luksusowe samochodów osobowych. Cena nowego modelu JAGUAR I-Pace to od 354 900 do 469 900 PLN.

Moc maksymalna wynosi 294 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc modelu JAGUAR I-Pace wynosi 400 KM. Silnik JAGUAR I-Pace jest typu nie połączone o pojemności 0 cm3.

Cały układ napędowy JAGUAR I-Pace osiąga moment obrotowy 696 Nm. JAGUAR I-Pace posiada stały napęd na 4 koła a typ paliwa na jaki jeździ JAGUAR I-Pace to elektryczny.

Warto nadmienić, że JAGUAR I-Pace posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 656 litrów. Wymiary samochodu: 4682 mm długości, 2011 mm szerokości, 1565 mm wysokości.

Opinie o JAGUAR I-Pace

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Wersje nadwozia

Generacje JAGUAR I-Pace

JAGUAR I-Pace
2018 - obecnie

Wymiary JAGUAR I-Pace EV400 AWD S Kombi I 400KM

Długość
4682 mm
Szerokość
od 2011 mm do 2139 mm
Wysokość
1565 mm
Pojemność bagażnika
od 638 l do 656 l
Waga
2670 kg

JAGUAR I-Pace - Wiadomości

Elektryczny Jaguar nie daje szans rywalom i cieszy się z tytułu World Car of the Year 2019. Kolejny triumf SUV-a
Najpierw w Europie, teraz na całym świecie - Jaguar I-Pace nie daje szans konkurentom i zgarnia kolejny tytuł Samochodu Roku. Elektryczny Jaguar wygrał w aż trzech kategoriach. W World Car of the Year 2019 nie obyło się też bez niespodzianek.

Car of the Year 2019 - Samochodem Roku 2019 w Europie został Jaguar I-Pace. Wygrał o włos
Po raz pierwszy w historii konkursu Car of the Year o zwycięstwie zadecydowała dogrywka. Ostatecznie Samochodem Roku 2019 został elektryczny Jaguar I-Pace. Ale nie tylko brytyjska marka ma powody do zadowolenia.

Opinie Moto.pl: Jaguar I-Pace EV400 First Edition. Jak sprawuje się na co dzień?
Owszem, Tesle są szybsze, ich napęd lepszy. A jednak do żadnej tak nie gnałem i żadną tak niechętnie żegnałem. Dlaczego? Bo żadna nie prowadzi się tak dobrze, nie jest tak wygodna, tak wykonana i tak bardzo premium.