HYUNDAI i30 1.6 D Classic + Kombi Wagon III 110KM (diesel) (2017 - 2018)

HYUNDAI i30 1.6 D Classic + Kombi Wagon III 110KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. HYUNDAI i30 1.6 D Classic + Kombi Wagon III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 81 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.6 D Classic + Kombi Wagon III wynosi 110 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 188 km/h. Silnik HYUNDAI i30 1.6 D Classic + Kombi Wagon III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1582 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.6 D Classic + Kombi Wagon III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.6 D Classic + Kombi Wagon III osiąga moment obrotowy 280 Nm. HYUNDAI i30 1.6 D Classic + Kombi Wagon III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.6 D Classic + Kombi Wagon III to diesel.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.6 D Classic + Kombi Wagon III wynosi około 3,7 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.6 D Classic + Kombi Wagon III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1650 litrów. Wymiary samochodu: 4585 mm długości, 1795 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.6 D Classic + Kombi Wagon III 110KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.6 D Classic + Kombi Wagon III 110KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 3,7 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 4,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 3,5 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.6 D Classic + Kombi Wagon III 110KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 188 km/h
Moc 110 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 1582 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi 6,0J x 15; 6,5J x 16; 7,0J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.6 D Classic + Kombi Wagon III 110KM (diesel)

Długość 4585 mm
Szerokość 1795 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1310 kg
Masa całkowita 1900 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.6 D Classic + Kombi Wagon III 110KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet Comfort 2018 - obecnie Standard
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 205/55 2018 Standard
Airbag 6 sztuk (poduszki czołowe kierowcy i pasażera, boczne poduszki - przód, kurtyny powietrzne) 2018 Standard
AEB - system automatycznego hamowania 2018 Standard
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem 195/65 2018 Standard
Podsufitka w kolorze czarnym 2018 Standard
Radio RDS z 5 calowym kolorowym ekranem dotykowym i kamerą cofania 2018 Standard
Pakiet Automatyczna klimatyzacja 2018 Standard
Pakiet Zimowy 2018 Standard

Ceny HYUNDAI i30 1.6 D Classic + Kombi Wagon III 110KM (diesel)

lipiec 2018 - wrzesień 2018 83 500 PLN
wrzesień 2017 - czerwiec 2018 82 000 PLN
maj 2017 - sierpień 2017 83 500 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.6 D Classic + Kombi Wagon III 110KM (diesel)

Inne wersje wagon-generacja-iii

HYUNDAI i30 - Wiadomości


Hyundai Veloster doczekał się wersji N. Nie będzie go w Polsce, ale jest i dobra wiadomość
Hyundai Veloster N jest ciekawym autem o sportowym charakterze. Teraz otrzymał jednostkę napędową, która pasuje do jego wyglądu. Pod maskę trafił 275-konny silnik z wraz z nową dwusprzęgłową skrzynią biegów. U nas taka opcja będzie dostępna w modelu i30 N.

Nadjeżdżają sportowe modele Hyundaia. Wśród nich superauto z centralnym silnikiem
Konkurencjo drżyj. Jeśli pozostałe samochody sportowej dywizji Hyundaia będą tak dobre, jak model i30N, to jest się czego obawiać. W planach marki jest co najmniej kilka modeli usportowionych oraz coupe z silnikiem umieszczonym za siedzeniami i napędem na tylne koła.

Nowy Hyundai i30 wyceniony w Polsce. Koreański kompakt od 69 900 zł
Nowy Hyundai i30 będzie dostępny w sprzedaży w trzech odsłonach nadwozia, trzech wersjach wyposażenia i aż siedmiu konfiguracjach napędowych. Mnogość specyfikacji może okazać się kluczem do umocnienia pozycji koreańskiego kompakta na naszym rynku.