HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III 140KM

HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III 140KM (benzyna) (2017 - 2018)

HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III 140KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III wynosi 140 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 208 km/h. Silnik HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1353 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III osiąga moment obrotowy 242 Nm. HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III to benzyna.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III wynosi około 5,3 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1650 litrów. Wymiary samochodu: 4585 mm długości, 1795 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III 140KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III 140KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,6 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III 140KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 208 km/h
Moc 140 KM
Momen obrotowy 242 Nm
Pojemność skokowa silnika 1353 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 125
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi 6,0J x 15; 6,5J x 16; 7,0J x 17
Skrzynia biegów Automatyczna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III 140KM (benzyna)

Długość 4585 mm
Szerokość 1795 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1294 kg
Masa całkowita 1880 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III 140KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet Comfort 2018 - obecnie Standard
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Tempomat 2018 Standard
Airbag 6 sztuk (poduszki czołowe kierowcy i pasażera, boczne poduszki - przód, kurtyny powietrzne) 2018 Standard
Airbag kolan kierowcy 2018 Standard (indywidualny)
AEB - system automatycznego hamowania 2018 Standard
Tempomat inteligentny (SCC) 2018 Standard (indywidualny)
Lampy z funkcją doświetlania zakrętów, statyczne 2018 Standard (indywidualny)
System monitorowania martwego pola (BSD) 2018 Standard (indywidualny)
System ostrzegania o ruchu poprzecznym (RCTA) 2018 Standard (indywidualny)

Ceny HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III 140KM (benzyna)

lipiec 2018 - wrzesień 2018 110 000 PLN
luty 2018 - czerwiec 2018 109 400 PLN
wrzesień 2017 - styczeń 2018 101 700 PLN
maj 2017 - sierpień 2017 103 200 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Kombi Wagon III 140KM (benzyna)

Inne wersje wagon-generacja-iii

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy
N Line daje wiele. Sportowy wygląd, przyjemne brzmienie, zmodyfikowany pod kątem dynamicznej jazdy układ jezdny. Brakuje mu tylko jednej rzeczy.

Hyundai i30 N - Koreańczycy szykują mocniejszą wersję z napędem 4x4
Hyundai i30 N dołączył do wyścigu hot hatchy w imponującym stylu. Koreańska eNka rzuciła wyzwanie kompaktom klasy GTI. Teraz sportowa dywizja Hyundaia myśli o ataku na sam szczyt hot hatchy, Golfa R i Focusa RS.

Jeździliśmy Hyundaiem i30 - na co stać największego rywala Volkswagena Golfa?
Hyundai już nie tylko depcze po piętach, ale w wielu kwestiach przegania niemiecką i japońską konkurencję. Pokaz siły stanowi pikantna wersja N. My jednak postanowiliśmy sprawdzić bardziej cywilną odmianę z doładowana jednostką benzynową.