HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 140KM

HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 140KM (benzyna) (2018 - 2019)

HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 140KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2018 do 2019 roku. HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + Kombi Wagon III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + Kombi Wagon III wynosi 140 KM. Silnik HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + Kombi Wagon III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1353 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + Kombi Wagon III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + Kombi Wagon III osiąga moment obrotowy 242 Nm. HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + Kombi Wagon III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + Kombi Wagon III to benzyna.

Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + Kombi Wagon III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1650 litrów. Wymiary samochodu: 4585 mm długości, 1795 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 140KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 140KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 242 Nm
Pojemność skokowa silnika 1353 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 140KM (benzyna)

Długość 4585 mm
Szerokość 1795 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1262 kg
Masa całkowita 1850 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 140KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Tapicerka materiałowa 2019 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód i tył 2019 Standard
Interfejs Bluetooth 2019 Standard (indywidualny)
Możliwość wyboru sportowego trybu pracy wspomagania kierownicy 2019 Standard
Fotel pasażera z manualną regulacją wysokości 2019 Standard (indywidualny)
Nakładki na pedały, aluminiowe 2019 Standard
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem 195/65 2019 Standard (indywidualny)
Nawiew dla pasażerów tylnych foteli 2019 Standard
Szyby elektryczne z czujnikiem zabezpieczającym przed przycisnięciem 2019 Standard (indywidualny)
Kluczyk składany 2019 Standard

Ceny HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 140KM (benzyna)

styczeń 2019 - luty 2019 78 600 PLN
październik 2018 - grudzień 2018 78 300 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 140KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje wagon-generacja-iii

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy
N Line daje wiele. Sportowy wygląd, przyjemne brzmienie, zmodyfikowany pod kątem dynamicznej jazdy układ jezdny. Brakuje mu tylko jednej rzeczy.

Hyundai i30 N - Koreańczycy szykują mocniejszą wersję z napędem 4x4
Hyundai i30 N dołączył do wyścigu hot hatchy w imponującym stylu. Koreańska eNka rzuciła wyzwanie kompaktom klasy GTI. Teraz sportowa dywizja Hyundaia myśli o ataku na sam szczyt hot hatchy, Golfa R i Focusa RS.

Jeździliśmy Hyundaiem i30 - na co stać największego rywala Volkswagena Golfa?
Hyundai już nie tylko depcze po piętach, ale w wielu kwestiach przegania niemiecką i japońską konkurencję. Pokaz siły stanowi pikantna wersja N. My jednak postanowiliśmy sprawdzić bardziej cywilną odmianę z doładowana jednostką benzynową.