HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III 100KM (benzyna) (2017 - obecnie)

HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III 100KM (benzyna)

Wersja jest produkowana od roku 2017 do dziś. HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III to klasa niższa średnia samochodów osobowych. Cena nowej wersji HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III to od 69 500 do 71 000 PLN.

Moc maksymalna wynosi 74 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III wynosi 100 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 181 km/h. Silnik HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1368 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III osiąga moment obrotowy 134 Nm. HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III to benzyna.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III wynosi około 5,6 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1650 litrów. Wymiary samochodu: 4585 mm długości, 1795 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III 100KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(6 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III 100KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,6 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,9 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III 100KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 181 km/h
Moc 100 KM
Momen obrotowy 134 Nm
Pojemność skokowa silnika 1368 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi 6,0J x 15; 6,5J x 16; 7,0J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III 100KM (benzyna)

Długość 4585 mm
Szerokość 1795 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1210 kg
Masa całkowita 1800 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III 100KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Fotele przednie N line 2019 - obecnie Standard
Zderzak przedni N line 2019 - obecnie Standard
Kierownica i drążek biegów skórzane (N Line) 2019 - obecnie Standard
System nawigacji satelitarnej z programem aktualizacji MapCare 2019 - obecnie Standard
Lakier specjalny 2019 - obecnie Standard
Pakiet Comfort 2019 - obecnie Standard
Pakiet Comfort Plus 2019 - obecnie Standard
Kierownica z łopatkami zmiany biegów 2019 - obecnie Standard
Pakiet tapicerka skórzana 2019 - obecnie Standard
Fotel kierowcy z wysuwanym podparciem ud 2019 - obecnie Standard

Ceny HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III 100KM (benzyna)

styczeń 2019 - obecnie 70 400 PLN
lipiec 2018 - grudzień 2018 70 100 PLN
wrzesień 2017 - czerwiec 2018 69 500 PLN
czerwiec 2017 - sierpień 2017 71 000 PLN
maj 2017 69 700 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.4 Classic + Kombi Wagon III 100KM (benzyna)

Inne wersje wagon-generacja-iii

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Ten koreański kompakt zawojował rynek! Prześwietlamy ofertę Hyundaia i30
Niewiele jest aut kompaktowych, które wzbudzałyby tyle emocji. Hyundai i30 bez kompleksów rzuca rękawicę najważniejszym graczom segmentu. Ma wszelkie atrybuty, by trafić do bardzo szerokiego grona odbiorców. Sprawdzamy ofertę wyprzedażową koreańskiego kompakta.

Hyundai i30 nowym radiowozem policji. Wielki przetarg już prawie zrealizowany
303 oznakowane Hyundaie i30 Wagon trafią do funkcjonariuszy policji z całej Polski. Samochody zostaną dostarczone do komend jeszcze w tym roku.

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.