HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 120KM

HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 120KM (benzyna) (2017 - 2018)

HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 120KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 88 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III wynosi 120 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 188 km/h. Silnik HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III jest rzędowy posiadający 3 cylindry o pojemności 998 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III osiąga moment obrotowy 171 Nm. HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III to benzyna.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III wynosi około 4,9 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1650 litrów. Wymiary samochodu: 4585 mm długości, 1795 mm szerokości, 1475 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 120KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 120KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,4 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 120KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 188 km/h
Moc 120 KM
Momen obrotowy 171 Nm
Pojemność skokowa silnika 998 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 120
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 3
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi 6,0J x 15; 6,5J x 16; 7,0J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 120KM (benzyna)

Długość 4585 mm
Szerokość 1795 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1475 mm
Masa własna 1245 kg
Masa całkowita 1840 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 120KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Pakiet Comfort 2018 - obecnie Standard
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Felgi aluminiowe 16 z ogumieniem 205/55 2018 Standard
Airbag 6 sztuk (poduszki czołowe kierowcy i pasażera, boczne poduszki - przód, kurtyny powietrzne) 2018 Standard
AEB - system automatycznego hamowania 2018 Standard
Felgi aluminiowe 15 z ogumieniem 195/65 2018 Standard
Podsufitka w kolorze czarnym 2018 Standard
Radio RDS z 5 calowym kolorowym ekranem dotykowym i kamerą cofania 2018 Standard
Pakiet Automatyczna klimatyzacja 2018 Standard
Pakiet Zimowy 2018 Standard

Ceny HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 120KM (benzyna)

lipiec 2018 - wrzesień 2018 75 300 PLN
wrzesień 2017 - czerwiec 2018 74 700 PLN
maj 2017 - sierpień 2017 76 200 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.0 T-GDI Classic + Kombi Wagon III 120KM (benzyna)

Inne wersje wagon-generacja-iii

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Ten koreański kompakt zawojował rynek! Prześwietlamy ofertę Hyundaia i30
Niewiele jest aut kompaktowych, które wzbudzałyby tyle emocji. Hyundai i30 bez kompleksów rzuca rękawicę najważniejszym graczom segmentu. Ma wszelkie atrybuty, by trafić do bardzo szerokiego grona odbiorców. Sprawdzamy ofertę wyprzedażową koreańskiego kompakta.

Hyundai i30 nowym radiowozem policji. Wielki przetarg już prawie zrealizowany
303 oznakowane Hyundaie i30 Wagon trafią do funkcjonariuszy policji z całej Polski. Samochody zostaną dostarczone do komend jeszcze w tym roku.

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.