HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II 135KM

HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II 135KM (benzyna) (2015 - 2017)

HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II 135KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2015 do 2017 roku. HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 99 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II wynosi 135 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 193 km/h. Silnik HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1591 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II osiąga moment obrotowy 164 Nm. HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II to benzyna.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II wynosi około 5,7 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1642 litrów. Wymiary samochodu: 4485 mm długości, 1780 mm szerokości, 1500 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II 135KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II 135KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,7 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 7,2 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,9 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II 135KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 193 km/h
Moc 135 KM
Momen obrotowy 164 Nm
Pojemność skokowa silnika 1591 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 132
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 205/55 R 16
Rozmiar felgi 6,5 J x 16; 7,0J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II 135KM (benzyna)

Długość 4485 mm
Szerokość 1780 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1500 mm
Masa własna 1188 kg
Masa całkowita 1820 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II 135KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Kolumna kierownicy regulowana elektrycznie w pionie i poziomie 2015 - obecnie Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2017 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Lakier perłowy 2017 Standard (w pakiecie) 2 100 PLN
Tylne szyby dodatkowo przyciemniane 2016 - 2017 Standard
Automatyczne włączanie świateł 2016 - 2017 Standard
Niebiesko-białe stebnowanie (kierownica, siedzenia, mieszek) 2016 - 2017 Standard
Haft z nazwą modelu na zagłówkach przednich foteli 2016 - 2017 Standard
Elektryczne podnoszenie szyb, tył 2016 - 2017 Standard
Pakiet Wygoda 2016 - 2017 Standard
Kierownica z wersji Turbo 2016 - 2017 Standard

Ceny HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II 135KM (benzyna)

styczeń 2016 - sierpień 2017 71 100 PLN
maj 2015 - grudzień 2015 70 400 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.6 GDI BlueDrive Classic Kombi Wagon II 135KM (benzyna)

Inne wersje wagon-generacja-ii

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy
N Line daje wiele. Sportowy wygląd, przyjemne brzmienie, zmodyfikowany pod kątem dynamicznej jazdy układ jezdny. Brakuje mu tylko jednej rzeczy.

Hyundai i30 N - Koreańczycy szykują mocniejszą wersję z napędem 4x4
Hyundai i30 N dołączył do wyścigu hot hatchy w imponującym stylu. Koreańska eNka rzuciła wyzwanie kompaktom klasy GTI. Teraz sportowa dywizja Hyundaia myśli o ataku na sam szczyt hot hatchy, Golfa R i Focusa RS.