HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II 136KM

HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II 136KM (diesel) (2015)

HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II 136KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2015 roku. HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 100 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II wynosi 136 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 196 km/h. Silnik HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1582 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II osiąga moment obrotowy 280 Nm. HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II to diesel.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II wynosi około 4,4 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1642 litrów. Wymiary samochodu: 4485 mm długości, 1780 mm szerokości, 1500 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II 136KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II 136KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,1 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,0 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II 136KM (diesel)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 196 km/h
Moc 136 KM
Momen obrotowy 280 Nm
Pojemność skokowa silnika 1582 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 115
Rodzaj katalizatora Katalizator (DPF)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 225/45 R17
Rozmiar felgi 7.0J x 17
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II 136KM (diesel)

Długość 4485 mm
Szerokość 1780 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1500 mm
Masa własna 1313 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II 136KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Spojler dachowy 2015 - obecnie Standard
Fotel kierowcy ustawiany elektrycznie 2015 Standard
Radio CD z MP3 2015 Standard (indywidualny)
Zamek centralny z pilotem 2015 Standard
Sygnalizacja niezapiętych pasów bezpieczeństwa na miejscach przednich 2015 Standard (indywidualny)
Czujnik odległości przy parkowaniu - tył 2015 Standard
Lusterko wsteczne automatycznie przyciemniane 2015 Standard
Instalacja radiowa + 6 głośników 2015 Standard
Kierownica ze sterowaniem radia 2015 Standard (indywidualny)
Lampki do czytania z przodu 2015 Standard (indywidualny)

Cena HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II 136KM (diesel)

luty 2015 - wrzesień 2015 79 400 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi Wagon II 136KM (diesel)

Inne wersje wagon-generacja-ii

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy
N Line daje wiele. Sportowy wygląd, przyjemne brzmienie, zmodyfikowany pod kątem dynamicznej jazdy układ jezdny. Brakuje mu tylko jednej rzeczy.

Hyundai i30 N - Koreańczycy szykują mocniejszą wersję z napędem 4x4
Hyundai i30 N dołączył do wyścigu hot hatchy w imponującym stylu. Koreańska eNka rzuciła wyzwanie kompaktom klasy GTI. Teraz sportowa dywizja Hyundaia myśli o ataku na sam szczyt hot hatchy, Golfa R i Focusa RS.

Jeździliśmy Hyundaiem i30 - na co stać największego rywala Volkswagena Golfa?
Hyundai już nie tylko depcze po piętach, ale w wielu kwestiach przegania niemiecką i japońską konkurencję. Pokaz siły stanowi pikantna wersja N. My jednak postanowiliśmy sprawdzić bardziej cywilną odmianę z doładowana jednostką benzynową.