HYUNDAI i30 1.6 Premium EU5 Kombi CW II 126KM (benzyna) (2010 - 2012)

HYUNDAI i30 1.6 Premium EU5 Kombi CW II 126KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2010 do 2012 roku. HYUNDAI i30 1.6 Premium EU5 Kombi CW II to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 93 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.6 Premium EU5 Kombi CW II wynosi 126 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 192 km/h. Silnik HYUNDAI i30 1.6 Premium EU5 Kombi CW II jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1591 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.6 Premium EU5 Kombi CW II przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.6 Premium EU5 Kombi CW II osiąga moment obrotowy 154 Nm. HYUNDAI i30 1.6 Premium EU5 Kombi CW II posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.6 Premium EU5 Kombi CW II to benzyna.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.6 Premium EU5 Kombi CW II wynosi około 6,5 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.6 Premium EU5 Kombi CW II posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1395 litrów. Wymiary samochodu: 4500 mm długości, 1775 mm szerokości, 1520 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.6 Premium EU5 Kombi CW II 126KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.6 Premium EU5 Kombi CW II 126KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 6,5 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 8,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 5,5 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.6 Premium EU5 Kombi CW II 126KM (benzyna)

Norma Euro Euro 5
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 192 km/h
Moc 126 KM
Momen obrotowy 154 Nm
Pojemność skokowa silnika 1591 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 152
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/65 R15 H
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.6 Premium EU5 Kombi CW II 126KM (benzyna)

Długość 4500 mm
Szerokość 1775 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Wysokość 1520 mm
Masa własna 1236 kg
Masa całkowita 1820 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.6 Premium EU5 Kombi CW II 126KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lakier uni 2012 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Lakier mica 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Światła do jazdy dziennej 2012 Standard (indywidualny)
Funkcja eskortująca świateł (funkcja oświetlenia drogi do domu) 2012 Standard
Lakier mica 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Lakier metalik 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Lakier mica 2011 - 2012 Standard (w pakiecie) 1 700 PLN
Światła przeciwmgielne 2010 - 2012 Standard
Wykończenie wnętrza imitacją aluminium 2010 - 2012 Standard (indywidualny)

Ceny HYUNDAI i30 1.6 Premium EU5 Kombi CW II 126KM (benzyna)

styczeń 2012 - wrzesień 2012 78 400 PLN
październik 2011 - grudzień 2011 77 400 PLN
styczeń 2011 - wrzesień 2011 80 400 PLN
styczeń 2011 79 400 PLN
grudzień 2010 79 400 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.6 Premium EU5 Kombi CW II 126KM (benzyna)

Inne wersje cw-generacja-ii

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai i30 nowym radiowozem policji. Wielki przetarg już prawie zrealizowany
303 oznakowane Hyundaie i30 Wagon trafią do funkcjonariuszy policji z całej Polski. Samochody zostaną dostarczone do komend jeszcze w tym roku.

Ten koreański kompakt zawojował rynek! Prześwietlamy ofertę Hyundaia i30
Niewiele jest aut kompaktowych, które wzbudzałyby tyle emocji. Hyundai i30 bez kompleksów rzuca rękawicę najważniejszym graczom segmentu. Ma wszelkie atrybuty, by trafić do bardzo szerokiego grona odbiorców. Sprawdzamy ofertę wyprzedażową koreańskiego kompakta.

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy
N Line daje wiele. Sportowy wygląd, przyjemne brzmienie, zmodyfikowany pod kątem dynamicznej jazdy układ jezdny. Brakuje mu tylko jednej rzeczy.