HYUNDAI i30 1.6 CRDi Premium Kombi CW I 115KM (diesel) (2008 - 2009)

HYUNDAI i30 1.6 CRDi Premium Kombi CW I 115KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. HYUNDAI i30 1.6 CRDi Premium Kombi CW I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.6 CRDi Premium Kombi CW I wynosi 115 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 188 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,9 s. Silnik HYUNDAI i30 1.6 CRDi Premium Kombi CW I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1582 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.6 CRDi Premium Kombi CW I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.6 CRDi Premium Kombi CW I osiąga moment obrotowy 255 Nm. HYUNDAI i30 1.6 CRDi Premium Kombi CW I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.6 CRDi Premium Kombi CW I to diesel.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.6 CRDi Premium Kombi CW I wynosi około 4,9 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.6 CRDi Premium Kombi CW I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1395 litrów. Wymiary samochodu: 4475 mm długości, 1775 mm szerokości, 1520 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.6 CRDi Premium Kombi CW I 115KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.6 CRDi Premium Kombi CW I 115KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,3 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.6 CRDi Premium Kombi CW I 115KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,9 s
Prędkość maksymalna 188 km/h
Moc 115 KM
Momen obrotowy 255 Nm
Pojemność skokowa silnika 1582 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/65R15
Rozmiar felgi 5.5J x 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.6 CRDi Premium Kombi CW I 115KM (diesel)

Długość 4475 mm
Szerokość 1775 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Wysokość 1520 mm
Masa własna 1333 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.6 CRDi Premium Kombi CW I 115KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Oświetlenie bagażnika 2009 Standard
Wyłącznik deaktywujący poduszkę powietrzną 2009 Standard
Schowek na okulary 2009 Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2009 Standard
Schowek na okulary 2009 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2009 Standard (indywidualny)
Szybardach szklany otwierany elektrycznie 2009 Standard
Airbag 6 sztuk 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Wykończenie konsoli przedniej w aluminium 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Czujnik deszczu 2008 - 2009 Standard (indywidualny)

Ceny HYUNDAI i30 1.6 CRDi Premium Kombi CW I 115KM (diesel)

kwiecień 2009 - wrzesień 2009 79 700 PLN
wrzesień 2008 - kwiecień 2009 73 400 PLN
lipiec 2008 - sierpień 2008 79 400 PLN
marzec 2008 - lipiec 2008 82 400 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.6 CRDi Premium Kombi CW I 115KM (diesel)

Inne wersje cw-generacja-i

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai i30 nowym radiowozem policji. Wielki przetarg już prawie zrealizowany
303 oznakowane Hyundaie i30 Wagon trafią do funkcjonariuszy policji z całej Polski. Samochody zostaną dostarczone do komend jeszcze w tym roku.

Ten koreański kompakt zawojował rynek! Prześwietlamy ofertę Hyundaia i30
Niewiele jest aut kompaktowych, które wzbudzałyby tyle emocji. Hyundai i30 bez kompleksów rzuca rękawicę najważniejszym graczom segmentu. Ma wszelkie atrybuty, by trafić do bardzo szerokiego grona odbiorców. Sprawdzamy ofertę wyprzedażową koreańskiego kompakta.

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy
N Line daje wiele. Sportowy wygląd, przyjemne brzmienie, zmodyfikowany pod kątem dynamicznej jazdy układ jezdny. Brakuje mu tylko jednej rzeczy.