HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM

HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM (diesel) (2010)

HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2010 roku. HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 172 km/h. Silnik HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1582 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I osiąga moment obrotowy 235 Nm. HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I to diesel.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I wynosi około 4,4 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1395 litrów. Wymiary samochodu: 4475 mm długości, 1775 mm szerokości, 1520 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(2 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,1 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 172 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 235 Nm
Pojemność skokowa silnika 1582 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 115
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/65 R15 H
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM (diesel)

Długość 4475 mm
Szerokość 1775 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Wysokość 1520 mm
Masa własna 1333 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
EBD-elektroniczny rozdział sił hamowania 2010 Standard (indywidualny)
Pasy bezpieczeństwa z napinaczami, przód 2010 Standard (indywidualny)
Immobilizer 2010 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2010 Standard (indywidualny)
Tylne oparcie składane, dzielone 2010 Standard (indywidualny)
Oświetlenie bagażnika 2010 Standard
Szyby barwione 2010 Standard (indywidualny)
El. podnoszenie szyb, przód 2010 Standard (indywidualny)
Światła przeciwmgielne 2010 Standard
Kieszenie w oparciach foteli przednich 2010 Standard

Cena HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM (diesel)

kwiecień 2010 - listopad 2010 55 900 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM (diesel)

Inne wersje cw-generacja-i

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai i30 nowym radiowozem policji. Wielki przetarg już prawie zrealizowany
303 oznakowane Hyundaie i30 Wagon trafią do funkcjonariuszy policji z całej Polski. Samochody zostaną dostarczone do komend jeszcze w tym roku.

Ten koreański kompakt zawojował rynek! Prześwietlamy ofertę Hyundaia i30
Niewiele jest aut kompaktowych, które wzbudzałyby tyle emocji. Hyundai i30 bez kompleksów rzuca rękawicę najważniejszym graczom segmentu. Ma wszelkie atrybuty, by trafić do bardzo szerokiego grona odbiorców. Sprawdzamy ofertę wyprzedażową koreańskiego kompakta.

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy
N Line daje wiele. Sportowy wygląd, przyjemne brzmienie, zmodyfikowany pod kątem dynamicznej jazdy układ jezdny. Brakuje mu tylko jednej rzeczy.