HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM

HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM (diesel) (2010)

HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM (diesel)

Wersja była produkowana w 2010 roku. HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 66 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I wynosi 90 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 172 km/h. Silnik HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1582 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I osiąga moment obrotowy 235 Nm. HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I to diesel.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I wynosi około 4,4 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1395 litrów. Wymiary samochodu: 4475 mm długości, 1775 mm szerokości, 1520 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM (diesel)

Ocena ogólna:
(5 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,4 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,0 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,1 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 172 km/h
Moc 90 KM
Momen obrotowy 235 Nm
Pojemność skokowa silnika 1582 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Emisja CO2 115
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/65 R15 H
Rozmiar felgi R15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM (diesel)

Długość 4475 mm
Szerokość 1775 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Wysokość 1520 mm
Masa własna 1333 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Lusterka boczne ustawiane elektrycznie 2010 Standard (indywidualny)
Fotele przednie - ogrzewane 2010 Standard
Wspomaganie układu kierowniczego 2010 Standard (indywidualny)
Wyłącznik deaktywujący poduszkę powietrzną 2010 Standard
Fotel kierowcy z manualną regulacją wysokości 2010 Standard (indywidualny)
Schowek na okulary 2010 Standard
Instalacja radiowa + 4 głośniki 2010 Standard (indywidualny)
Siatka zabezpieczająca bagaż 2010 Standard
Tylny podłokietnik 2010 Standard (indywidualny)
Przedni podłokietnik 2010 Standard

Cena HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM (diesel)

kwiecień 2010 - listopad 2010 55 900 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + World Cup Kombi CW I 90KM (diesel)

Inne wersje cw-generacja-i

HYUNDAI i30 - Wiadomości


Hyundai Veloster doczekał się wersji N. Nie będzie go w Polsce, ale jest i dobra wiadomość
Hyundai Veloster N jest ciekawym autem o sportowym charakterze. Teraz otrzymał jednostkę napędową, która pasuje do jego wyglądu. Pod maskę trafił 275-konny silnik z wraz z nową dwusprzęgłową skrzynią biegów. U nas taka opcja będzie dostępna w modelu i30 N.

Nadjeżdżają sportowe modele Hyundaia. Wśród nich superauto z centralnym silnikiem
Konkurencjo drżyj. Jeśli pozostałe samochody sportowej dywizji Hyundaia będą tak dobre, jak model i30N, to jest się czego obawiać. W planach marki jest co najmniej kilka modeli usportowionych oraz coupe z silnikiem umieszczonym za siedzeniami i napędem na tylne koła.

Nowy Hyundai i30 wyceniony w Polsce. Koreański kompakt od 69 900 zł
Nowy Hyundai i30 będzie dostępny w sprzedaży w trzech odsłonach nadwozia, trzech wersjach wyposażenia i aż siedmiu konfiguracjach napędowych. Mnogość specyfikacji może okazać się kluczem do umocnienia pozycji koreańskiego kompakta na naszym rynku.