HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I 115KM

HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I 115KM (diesel) (2008 - 2009)

HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I 115KM (diesel)

Wersja była produkowana od 2008 do 2009 roku. HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 85 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I wynosi 115 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 188 km/h, a przyśpieszenie do 100 km/h zajmuje 11,9 s. Silnik HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1582 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I osiąga moment obrotowy 255 Nm. HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I to diesel.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I wynosi około 4,9 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1395 litrów. Wymiary samochodu: 4475 mm długości, 1775 mm szerokości, 1520 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I 115KM (diesel)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I 115KM (diesel)

Spalanie w cyklu mieszanym 4,9 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 5,9 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,3 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I 115KM (diesel)

Norma Euro Euro 4
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Przyśpieszenie do 100km/h 11,9 s
Prędkość maksymalna 188 km/h
Moc 115 KM
Momen obrotowy 255 Nm
Pojemność skokowa silnika 1582 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 53
Rodzaj katalizatora Katalizator (Oxy)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 185/65R15
Rozmiar felgi 5.5J x 15
Skrzynia biegów Manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I 115KM (diesel)

Długość 4475 mm
Szerokość 1775 mm
Rozstaw osi 2700 mm
Wysokość 1520 mm
Masa własna 1333 kg
Masa całkowita 1920 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I 115KM (diesel)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Oświetlenie bagażnika 2009 Standard
Wyłącznik deaktywujący poduszkę powietrzną 2009 Standard
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2009 Standard
Tylny podłokietnik 2009 Standard (indywidualny)
Koło zapasowe - pełnowymiarowe 2009 Standard (indywidualny)
Szybardach szklany otwierany elektrycznie 2009 Standard
Kierownica ze sterowaniem radia 2009 Standard
Airbag 6 sztuk 2008 - 2009 Standard (indywidualny)
Wykończenie konsoli przedniej w aluminium 2008 - 2009 Standard
Czujnik deszczu 2008 - 2009 Standard

Ceny HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I 115KM (diesel)

kwiecień 2009 - wrzesień 2009 62 200 PLN
wrzesień 2008 - kwiecień 2009 55 900 PLN
lipiec 2008 - sierpień 2008 61 900 PLN
marzec 2008 - lipiec 2008 64 900 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.6 CRDi Classic + Kombi CW I 115KM (diesel)

Inne wersje cw-generacja-i

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai Veloster doczekał się wersji N. Nie będzie go w Polsce, ale jest i dobra wiadomość
Hyundai Veloster N jest ciekawym autem o sportowym charakterze. Teraz otrzymał jednostkę napędową, która pasuje do jego wyglądu. Pod maskę trafił 275-konny silnik z wraz z nową dwusprzęgłową skrzynią biegów. U nas taka opcja będzie dostępna w modelu i30 N.

Nadjeżdżają sportowe modele Hyundaia. Wśród nich superauto z centralnym silnikiem
Konkurencjo drżyj. Jeśli pozostałe samochody sportowej dywizji Hyundaia będą tak dobre, jak model i30N, to jest się czego obawiać. W planach marki jest co najmniej kilka modeli usportowionych oraz coupe z silnikiem umieszczonym za siedzeniami i napędem na tylne koła.

Nowy Hyundai i30 wyceniony w Polsce. Koreański kompakt od 69 900 zł
Nowy Hyundai i30 będzie dostępny w sprzedaży w trzech odsłonach nadwozia, trzech wersjach wyposażenia i aż siedmiu konfiguracjach napędowych. Mnogość specyfikacji może okazać się kluczem do umocnienia pozycji koreańskiego kompakta na naszym rynku.

Nowy Hyundai i30. Nie tylko odświeżona stylistyka i nowości we wnętrzu. Kompakt otrzymał miękką hybrydę
"Nowy" w przypadku Hyundaia i30 oznacza lifting, a nie nową generację. Jednak nie oznacza to, że kompaktowy Hyundai nie ma się czym pochwalić.

Nowy Hyundai i30 jedzie do Genewy i już chwali się ostrzejszą stylistyką
Nowy Hyundai i30 to jedna z wielu premier, jakie Koreańczycy zaplanowali dla Europy na ten rok. Kompakt przejdzie lifting, a oficjalnie zostanie zaprezentowany już w marcu w Genewie.