HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V 140KM

HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V 140KM (benzyna) (2017 - 2018)

HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V 140KM (benzyna)

Wersja była produkowana od 2017 do 2018 roku. HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V wynosi 140 KM, co sprawia, że prędkość maksymalna wynosi 208 km/h. Silnik HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1353 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V osiąga moment obrotowy 242 Nm. HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V to benzyna.

Średnie spalanie HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V wynosi około 5,3 l na 100km. Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1301 litrów. Wymiary samochodu: 4340 mm długości, 1795 mm szerokości, 1455 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V 140KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Raporty spalania HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V 140KM (benzyna)

Spalanie w cyklu mieszanym 5,3 l/100km
Spalanie w jeździe miejskiej 6,6 l/100km
Spalanie przy jeździe w trasie 4,6 l/100km

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V 140KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Prędkość maksymalna 208 km/h
Moc 140 KM
Momen obrotowy 242 Nm
Pojemność skokowa silnika 1353 cm3
Pojemność zbiornika paliwa 50
Emisja CO2 125
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drożny)
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Rozmiar opony 195/65 R15
Rozmiar felgi 6,0J x 15; 6,5J x 16; 7,0J x 17
Skrzynia biegów Zautomatyzowana manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V 140KM (benzyna)

Długość 4340 mm
Szerokość 1795 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1455 mm
Masa własna 1240 kg
Masa całkowita 1850 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V 140KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Bluetooth 2018 - obecnie Standard
Pakiet Comfort Plus 2018 - obecnie Standard
Pakiet Comfort 2018 - obecnie Standard
Lakier metalik 2018 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Tempomat 2018 Standard
Airbag 6 sztuk (poduszki czołowe kierowcy i pasażera, boczne poduszki - przód, kurtyny powietrzne) 2018 Standard
Airbag kolan kierowcy 2018 Standard (indywidualny)
AEB - system automatycznego hamowania 2018 Standard
Tempomat inteligentny (SCC) 2018 Standard (indywidualny)
Lampy z funkcją doświetlania zakrętów, statyczne 2018 Standard (indywidualny)

Ceny HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V 140KM (benzyna)

lipiec 2018 107 800 PLN
luty 2018 - czerwiec 2018 107 200 PLN
styczeń 2017 - styczeń 2018 99 200 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Premium DCT Hatchback V 140KM (benzyna)

Inne wersje generacja-v

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy
N Line daje wiele. Sportowy wygląd, przyjemne brzmienie, zmodyfikowany pod kątem dynamicznej jazdy układ jezdny. Brakuje mu tylko jednej rzeczy.

Hyundai i30 N - Koreańczycy szykują mocniejszą wersję z napędem 4x4
Hyundai i30 N dołączył do wyścigu hot hatchy w imponującym stylu. Koreańska eNka rzuciła wyzwanie kompaktom klasy GTI. Teraz sportowa dywizja Hyundaia myśli o ataku na sam szczyt hot hatchy, Golfa R i Focusa RS.

Jeździliśmy Hyundaiem i30 - na co stać największego rywala Volkswagena Golfa?
Hyundai już nie tylko depcze po piętach, ale w wielu kwestiach przegania niemiecką i japońską konkurencję. Pokaz siły stanowi pikantna wersja N. My jednak postanowiliśmy sprawdzić bardziej cywilną odmianę z doładowana jednostką benzynową.