HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + DCT Hatchback V 140KM

HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + DCT Hatchback V 140KM (benzyna) (2019)

HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + DCT Hatchback V 140KM (benzyna)

Wersja była produkowana w 2019 roku. HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + DCT Hatchback V to klasa niższa średnia samochodów osobowych.

Moc maksymalna wynosi 103 kW, a licząc w koniach mechanicznych moc wersji HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + DCT Hatchback V wynosi 140 KM. Silnik HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + DCT Hatchback V jest rzędowy posiadający 4 cylindry o pojemności 1353 cm3. Na każdy cylinder w silniku HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + DCT Hatchback V przypadają 4 zawory.

Cały układ napędowy HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + DCT Hatchback V osiąga moment obrotowy 242 Nm. HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + DCT Hatchback V posiada napęd przedni a typ paliwa na jaki jeździ HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + DCT Hatchback V to benzyna.

Warto nadmienić, że HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + DCT Hatchback V posiada 5 drzwi, 5 siedzeń a bagażnik ma maksymalną pojemność wynoszącą 1301 litrów. Wymiary samochodu: 4340 mm długości, 1795 mm szerokości, 1455 mm wysokości.

Opinie o HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + DCT Hatchback V 140KM (benzyna)

Ocena ogólna:
(1 oceniających)
Silnik:
Wnętrze:
Zawieszenie:
Awaryjność:
Komfort jazdy:
Dodatki:

Dane techniczne HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + DCT Hatchback V 140KM (benzyna)

Norma Euro Euro 6d-TEMP
Liczba drzwi 5
Liczba miejsc 5
Moc 140 KM
Momen obrotowy 242 Nm
Pojemność skokowa silnika 1353 cm3
Rodzaj katalizatora Katalizator (3-drozny)+GPF
Liczba cylindrów 4
Liczba zaworów 4
Skrzynia biegów Zautomatyzowana manualna
Napęd przedni

Wymiary HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + DCT Hatchback V 140KM (benzyna)

Długość 4340 mm
Szerokość 1795 mm
Rozstaw osi 2650 mm
Wysokość 1455 mm
Masa własna 1240 kg
Masa całkowita 1850 kg

Wyposażenie HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + DCT Hatchback V 140KM (benzyna)

Nazwa Okres dostępności Typ Cena
Czujnik deszczu 2019 Standard
Lusterka boczne składane elektrycznie 2019 Standard
Klimatyzacja manualna 2019 Standard (indywidualny)
Lakier uni 2019 Standard (indywidualny)
Zamek centralny 2019 Standard (indywidualny)
Wspomaganie kierownicy - elektryczne 2019 Standard (indywidualny)
Kieszenie w oparciach foteli przednich 2019 Standard
Klamki zewnętrzne w kolorze nadwozia 2019 Standard (indywidualny)
Lakier metalik 2019 Standard (w pakiecie) 2 300 PLN
Lusterka boczne w kolorze nadwozia 2019 Standard (indywidualny)

Cena HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + DCT Hatchback V 140KM (benzyna)

styczeń 2019 - luty 2019 82 100 PLN

Zdjęcia HYUNDAI i30 1.4 T-GDI Classic + DCT Hatchback V 140KM (benzyna)

brak zdjęć

Inne wersje generacja-v

HYUNDAI i30 - Wiadomości

Hyundai i30 N Project C - niżej, lżej i szybciej
Sportowa dywizja Hyundaia szykuje na zbliżający się Salon Samochodowy we Frankfurcie wyjątkową wersję i30 N Performance. Project C to lżejsza, niższa, bardziej aerodynamiczna wersja topowej eNki.

Hyundai i30 N-Line - opinie Moto.pl. Brakuje mu tylko jednej rzeczy
N Line daje wiele. Sportowy wygląd, przyjemne brzmienie, zmodyfikowany pod kątem dynamicznej jazdy układ jezdny. Brakuje mu tylko jednej rzeczy.

Hyundai i30 N - Koreańczycy szykują mocniejszą wersję z napędem 4x4
Hyundai i30 N dołączył do wyścigu hot hatchy w imponującym stylu. Koreańska eNka rzuciła wyzwanie kompaktom klasy GTI. Teraz sportowa dywizja Hyundaia myśli o ataku na sam szczyt hot hatchy, Golfa R i Focusa RS.

Jeździliśmy Hyundaiem i30 - na co stać największego rywala Volkswagena Golfa?
Hyundai już nie tylko depcze po piętach, ale w wielu kwestiach przegania niemiecką i japońską konkurencję. Pokaz siły stanowi pikantna wersja N. My jednak postanowiliśmy sprawdzić bardziej cywilną odmianę z doładowana jednostką benzynową.